زائران اربعین حسینی برای دریافت «گذرنامه زیارتی» اقدام کنند


جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، گفت: با توجه به اینکه امسال تاریخ گذرنامه‌هایی که اعتبار زمانی کافی ندارند، تمدید نمی‌شود٬ زائران اربعین حتما جهت دریافت گذرنامه‌های زیارتی و یا بین‌المللی اقدام کنند.

7/22/2024 10:23:42 AM
کد خبر: 14369

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به فرارسیدن موسم اربعین و حضور زائران پیاده اربعین در عتبات عالیات، اظهار داشت: زائران اربعین برای دریافت گذرنامه بین‌المللی و گذرنامه زیارتی می‌توانند از دو طریق اقدام کنند.

وی افزود: دریافت گذرنامه از طریق مراکز پلیس به اضافه +10 به صورت مرسوم انجام می‌شود و زائران می‌توانند گذر بین‌المللی را درخواست و بعد از طی مراحل گذرنامه به آدرس آنان ارسال می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، گفت: متقاضیان گذرنامه زیارتی نیز می‌توانند از طریق نرم‌افزار سامانه پلیس من اقدام کنند که توصیه ما نیز استفاده از این سامانه است.

غلامی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به موسم اربعین، تمام زیرساخت‌های لازم برای مراکز گذرنامه و پلیس +10 استان اتخاذ و آماده است و امیدواریم افرادی که متقاضی گذرنامه هستند هر چه سریع‌تر برای دریافت گذرنامه اقدام کرده و این کار را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امسال هیچ گذرنامه‌ای تمدید نمی‌شود، گفت: با توجه به آماده زیرساخت فیزیکی و سامانه‌های برای صدور گذرنامه، امسال بحث تمدید تاریخ گذرنامه منتفی است و متقاضیان باید حتما گذرنامه جدید دریافت کنند و گذرنامه‌ها حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.