وزیر علوم: برنامه‌های وزارت علوم در جهت ادامه رشد توسعه علمی تدوین می‌شود


وزیر علوم گفت: در راستای تحقق تاکیدات رهبری در بیانیه گام دوم برنامه‌های توسعه علمی شفاف‌تر تدوین می‌شود.

4/10/2019 8:21:16 AM
کد خبر: 1494

به گزارش سارنا، منصور غلامی در گفتگو با مهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: ما در این رابطه دو مطلب را از فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت و دیگری هم توجه به بخش علم و فناوری که در بیانیه رهبری به آن اشاره شده است.

وزیر علوم افزود: نیاز است که برنامه‌های ما شفاف‌تر و در جهت ادامه رشد توسعه علمی تدوین شود و هم اینکه تاکید کنیم تأکیدات مقام معظم رهبری ما را برای رسیدن به اهدافمان بیش از پیش راسخ‌تر و حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما در حوزه‌های علم و فناوری در بخش اول، یعنی ۴۰ سال انقلاب اسلامی حرکت خوبی داشته‌ایم و خوشبختانه حوزه‌های علم و فناوری مورد رضایت مقام معظم رهبری است. برای همین ایشان تاکید کردند که نگذاریم رشد علمی کشور کند شود.

وزیر علوم با بیان اینکه اکنون باید یک برنامه قوی‌تری تدوین شود، افزود: البته فقط اجرای این برنامه‌ها توسط وزارت علوم صورت می‌گیرد. بخشی دیگر، برنامه‌های حمایت کننده از این برنامه‌ها است. اگر ما بدون پشتیبانی و حمایت سایر دستگاه‌های برنامه ریز باشیم، شاید به تنهایی نتوانیم آنطور که باید عمل کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم همه دستگاه‌های ذیربط کنار وزارت علوم قرار گیرند تا بتوانیم تأکیدات رهبری را در گام دوم اجرایی کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.