حال و هوای ایستگاه فضایی پس از نصب دوربین واقعیت مجازی 360 درجه


تاکنون کمتر از ۶۰۰ نفر به فضا رفته‌اند و افرادی مانند ما همیشه باید در حال حدس و گمان باشند که فضا چگونه می‌تواند باشد.

5/5/2019 8:03:04 AM
کد خبر: 1684

تاکنون کمتر از ۶۰۰ نفر به فضا رفته‌اند و افرادی مانند ما همیشه باید در حال حدس و گمان باشند که فضا چگونه می‌تواند باشد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از تایم، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، تجربیات غیرقابل تجربه و دسترسی را برای همه در دسترس قرار می‌دهند و این تجربیات در حال حاضر شامل زندگی در ایستگاه فضایی بین‌المللی نیز می‌شود.

ماه دسامبر سال گذشته، نشریه تایم با همکاری شرکت "استودیوی فلیکس و پل"(Felix & Paul Studios) در مونترال توسط کپسول "دراگون" شرکت اسپیس ایکس موفق به ارسال نخستین دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه ۳ بعدی به ایستگاه فضایی بین‌المللی شد.

پس از ارسال دوربین به ایستگاه فضایی بین‌المللی، "دیوید سنت-ژاک"(David Saint-Jacques) فضانورد کانادایی ویدئویی منتشر کرد و در آن گفت: به ایستگاه فضایی بین‌المللی خوش آمدید. در حال حاضر وظیفه من نصب دوربین واقعیت مجازی در اینجا و ثبت تصاویر از اطراف و کارهایی است که در ایستگاه فضایی بین‌المللی انجام می‌دهیم.

دوربین واقعیت مجازی با دیگر دوربین‌هایی که در اینجا نصب شده، متفاوت است زیرا توسط آن می‌توانیم با افراد مستقیماً صحبت کنیم. در واقع ما می‌توانیم همه چیز را بببینیم و بشنویم و آزمایش‌هایی که انجام می‌دهیم را با دیگران به اشتراک بگذاریم. زندگی در ایستگاه فضایی بین‌المللی تجربه‌ای بی نظیر است که به نظر من به اشتراک گذاشتن آن با افراد می‌تواند لذت بخش باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.