احسان حدادی: هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام/ امیدوارم حمایت‌ها ۱۰۰ درصدی باشد


پرتابگر المپیکی دیسک ایران می‌گوید که شرایطش خوب است ولی هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده است.

5/11/2019 5:02:45 PM
کد خبر: 1742

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، احسان حدادی در مراسم اهدای یاد بوده‌ای ورزشکاران و فدراسیون‌ها به موزه المپیک و پارالمپیک در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت خود، اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوب است. دو ماه در اردو بودیم و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده ایم، چون مسابقات قهرمانی جهان را که مهر ماه برگزار خواهد شد را پیش رو داریم. امیدواریم آرام آرام به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسیم. ان‌شاء‌الله اتفاق خاصی رخ ندهد و وزیر و صالحی امیری تا المپیک حمایت ۱۰۰ درصدی داشته باشند تا بتوانیم خودمان را برای المپیک آماده کنیم. نتایج هم نشان دهنده این است که رکوردهایم رو به رشد است. هم ورودی المپیک و هم قهرمانی آسیا و هم رکوردم در مرحله اول دایموند لیگ رکوردهای خوبی بود و امیدوارم که این رکوردها این گونه ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت ۱۰۰ درصدی از شما دارند یا خیر، در این باره توضیح داد: بله در این دو ماه گذشته خدا را شکر خوب بوده، ولی اگر بخواهیم در مسابقات جهانی نتیجه خوبی را کسب کنیم قطعاً باید حمایت بیشتر باشد و هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشیم تا با خیال راحت برای المپیک آماده شویم.

دارنده سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی خارج از کشور نیز در برنامه‌هایش وجود دارد یا خیر، خاطر نشان کرد: ۲۰ روز دیگر مرحله دوم لیگ "الماس" را در سوئد پیش رو دارم که در آن شرکت خواهم کرد. احتمالاً بعد از آن نیز یک اردوی یک ماهه بیرون از ایران با مربی‌ام مک ویلکینز خواهم داشت. احتمالاً این اردو در آمریکا خواهد بود، اما هنوز ۱۰۰ درصد مشخص نشده ا ست. بعد از آن به ایران بازمی‌گردیم. احتمالاً بعد از آن چین باشیم و در مسابقات دایموند لیگ نیز حضور داشته باشم. این مسابقات تا قهرمانی جهان ادامه دارد تا ببینیم چه می‌شود.

حدادی در پاسخ به این سوال که چرا یک روز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کسب سهمیه المپیک شما اعلام شد، گفت‌: قطعاً بنده نباید پاسخگوی این سوال باشم. فدراسیون دوومیدانی باید پاسخگو باشد. رکوردها مشخص و اعلام شده بود که هر ورزشکاری از اول ماه می پرتاب کند، ورودی می‌گیرد. من دو روز بعد از این تاریخ ورودی المپیک را گرفتم. قطعاً باید زودتر اطلاع رسانی می‌شد و باید مشخص می‌کردند که اگر مثلاً حدادی ۶۶ متر پرتاب کند ورودی را خواهد گرفت، اما متأسفانه اطلاع رسانی نشده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کم لطفی نسبت به شما صورت می‌گیرد، گفت‌: نه. دوستان لطف دارند. این کم لطفی نیست شاید موضوع مهمی نبوده است. این موضوع گذشته و ان‌شاء‌الله اتفاقات خوبی می‌افتد.

پرتابگر المپیکی دیسک ایران درباره اسپانسر و مشکلاتی که در جذب اسپانسر وجود دارد، خاطر نشان کرد: بله و به همین دلیل مجبور هستم، یعنی با افتخار طراحی لباس‌ها را خودم انجام می‌دهم. در قهرمانی آسیا مسجد نصیر الملک شیراز روی لباسم طراحی شده بود که خیلی طرفدار پیدا کرد. ایمیل‌های زیادی را دریافت کردم که لباس زیبایی بوده است. در مسابقات بعدی نیز طراحی‌هایی دارم و تا المپیک برای هر مسابقه یک طرح جدید خواهم داشت.

وی ادامه داد: برای المپیک نیز راجع به آن فکر خواهم کرد. می‌خواهم طرح زیبایی باشد تا بتوانیم برای کاروان ایران آن را طراحی کنیم. واقعاً فکر می‌کنم که شأن و مقام قهرمانان ایرانی بیشتر است و باید با لباسی باشند که همه جهانیان به آن نگاه می‌کنند لذت ببرند.

حدادی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا اجازه طراحی آن برای کل کاروان وجود دارد یا خیر، در این زمینه یادآور شد: قطعاً. اگر اتفاق بیفتد خوشحال می‌شوم. ما همه ورزشی هستیم و در رشته ما طراحان خوب دنیا کار می‌کنند. قهرمانان لباس‌های مطرح و معروف می‌پوشند. ما هم می‌توانیم برای کاروان ورزشی لباس خوبی را تهیه کنیم تا ورزشکاران با افتخار به المپیک بروند و سرافراز شوند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.