داورزنی: ورزش ترویج‌دهنده بداخلاقی باشد برگزار نشود بهتر است/ از مردم عذرخواهی می‌کنیم


معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقات فینال جام حذفی زیبنده ورزش کشور نبود و این مسابقه می‌توانست بهتر برگزار شود.

6/3/2019 8:26:03 AM
کد خبر: 1932

به گزارش سارنا به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی در خصوص حواشی و اتفاقات فینال جام حذفی در اهواز اظهار داشت: ابتدا از ملت بزرگوار ایران به خاطر اتفاقات  رخ داده در این بازی عذرخواهی می‌کنیم. بلافاصله بعد از تأخیر و حواشی که در بازی به وجود آمد سلطانی‌فر دستور داد که بنده به همراه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال مانند کمیته اخلاق و انضباطی به اهواز برویم و به همین منظور صبح امروز راهی این شهر خواهیم شد.

وی افزود: قرار است به اتفاق مسئولان فدراسیون و شورای تأمین و استاندار خوزستان عوامل را بررسی کنیم. 

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اتفاق خوبی برای ورزش کشور نیست این مسابقه می‌توانست منظم‌تر و بهتر برگزار شود. این حق مسلم تماشاگران داماش بود که به ورزشگاه بیایند. البته از قبل پیش‌بینی شده بود اما ازدحام جمعیت و حضور بیش از حد تماشاگران این اجازه را نداد. مطمئناً بعد از بررسی کامل نتیجه را به مردم و رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

داورزنی در مورد اینکه در بازی‌های قبل هم اتفاقات ناگواری افتاده بود اما مسئولان آن را پشت گوش انداختند و رسیدگی نکردند، گفت: برخی برگزارکنندگان باید پاسخگو باشند. در بازی سپاهان و پرسپولیس بیرون از ورزشگاه اتفاقاتی افتاده که نه تنها زیبنده ورزش بلکه زیبنده کشور هم نبود. اگر ورزش ترویج‌دهنده بداخلاقی باشد اصلاً برگزار نشود بهتر است. نباید بازی ارزشمند تبدیل به بداخلاقی شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.