روایت بازیگری که بازجو شد!/ «گاندو» مخاطب را درگیر می‌کند


بازیگر سریال «گاندو» گفت: در این سریال نقش بازجویی را ایفا می‌کنم که همکارانش از او انتظارات متفاوتی دارند.

6/19/2019 8:44:51 AM
کد خبر: 2049

به گزارش سارنا، «خسرو شهراز» بازیگر سریال «گاندو» که دومین همکاری خود را با جواد افشار در این سریال رقم زده است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: اصولا و در این سالها به نقش‌های چالش برانگیز علاقه خاصی داشتم، نقش‌هایی که بازیگر را مجبور کند متمرکز بوده و به موضوع و اتفاق‌های پیرامون فکر کرده، موقعیت را درک کند و در ذهنش بازسازی کند.

وی ادامه داد: نقش دکتر شهیدی از این طریق من را به چالش کشید و در کنار اینکه نقش ساده و روتینی نبود، اما واقعا درگیرم کرد و زمان زیادی برای شخصیت‌پردازی گرفت. من نیز تمام سعی و تلاشم این بود تا در این سریال متفاوت از سایر کارهایی که بازی کردم عمل کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

بازیگر سریال «آنام» با بیان اینکه در «گاندو» کاراکتری کاملا متفاوت را بازی می‌کنم، بیان داشت: به هر ترتیب شهیدی بازجویی است که سالیان طولانی مشغول به خدمت بوده است و همکارانش از او به عنوان حرفه‌ای‌ ترین بازجو یاد می‌کنند. فردی باهوش و ذکاوت، مقتدر، جدی و تیزبین، مصمم، قانون مدار، خستگی ناپذیر و وظیفه شناس است و با وجود اینها ویژگی‌هایی دارد که تماشاگران ضمن تماشای سریال متوجه آن خواهند شد.

وی درباره موضوع امنیتی که در این سریال نشان داده شده است، افزود: این سریال بر اساس مستندات تاریخی و پرونده‌های واقعی ساخته شده است و هرکدام از ما برای نزدیک شدن شخصیت‌هایمان به واقعیت، مطالعه‌ و تحقیق‌های بسیار و مشورت‌هایی با کارگردان و نویسنده‌ داشتیم. در دنیایی که زندگی می‌کنیم انسان‌هایی هستند که در کنار مشکلات فراوانی که زندگیشان را احاطه کرده راسخ و استوار تلاش می‌کنند تا با تمام وجود وظیفه‌ای که به عهده دارند را انجام دهند و نیروهای امنیتی که در این سریال می‌بینیم همگی از این دسته هستند.

شهراز درباره مشکلات حین تولید این قبیل سریال‌ها نیز گفت: در همه جای دنیا تولید سریال‌های امنیتی و اکشن کار زمان‌بر و پر هزینه‌ای است به همین خاطر خیلی از کارگردان‌ها ترجیح می‌دهند تا به سمت این فضا نروند یا کمتر این فضا را تجربه کنند. تولید سریال گاندو نیز خیلی سخت بود و جا دارد همین جا از گروه تولید نیز تشکری ویژه داشتم باشم.

وی ادامه داد: این سختی و دشواری کار، ناخودآگاه به تمام عوامل از جمله بازیگر هم سرایت می‌کند، اما زمانی که همه شرایط مهیا باشد و طبق برنامه پیش رود، سختی‌ها نیز لذت بخش می‌شود.

بازیگر سریال «پشت بام تهران» در ادامه ضمن بیان اینکه گاندو از ریتم و ضرباهنگ خوبی برخوردار است، افزود: به طور معمول سریال‌های اکشن و قصه‌هایی که به این سبک روایت می‌شوند، ریتم تندی دارند چراکه مخاطب نمی‌تواند سریال پلیسی با ریتمی کند تماشا کرده و آن را دنبال کند.

به گزارش فارس، سریال «گاندو» به تهیه‌کنندگیمجتبی امینی و کارگردانی جواد افشار هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.