طرح‌های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود/ پرداخت 27 هزار میلیارد تومان در هفته قبل


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه همکاری دولت و بخش خصوصی رونق اقتصادی را در پی دارد، گفت: از ظرفیت بخش خصوصی فقط در صنعت استفاده نخواهد شد، بلکه طرح‌های عمرانی نیز با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود.

6/22/2019 10:35:39 AM
کد خبر: 2073

به گزارش سارنا، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برنامه‌های دولت برای رونق تولید در سال 98 اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور از سوی دولت ۸ برنامه را تعریف کرده که این برنامه‌ها بر اساس موضوعات و حوزه‌هایی است که تولید در آنجا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بخش‌‌های کشاورزی، مسکن و صنعت از جمله برنامه‌‌های این سازمان برای تقویت و رونق آن به شمار می‌رود‌‌.

نوبخت تصریح کرد: در سال رونق تولید، زمینه‌های مناسبی برای افتتاح و تقویت واحدهای تولیدی در کشور فراهم شده است.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: دولت خود را موظف می‌‌داند که در بخش غیردولتی نیز فعالیت کند؛ چراکه مشارکت دولت و بخش خصوصی می‌‌تواند به رونق تولیدات داخلی کمک کند.

وی عنوان کرد: اگرچه حدود ۳۶۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای برنامه‌های رونق تولید در نظر گرفته‌‌ایم اما ۳۴ هزار میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به تبصره ۱۸ می‌‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: حمایت از تولید تنها معطوف به واحدهای صنعتی نمی‌شود بلکه با همکاری بخش خصوصی می‌‌توانیم در طرح‌‌های عمرانی سرمایه‌گذاری کنیم.

نوبخت با بیان اینکه همکاری دولت و بخش خصوصی رونق اقتصادی را در پی دارد، گفت: از ظرفیت بخش خصوصی فقط در صنعت استفاده نخواهد شد، بلکه طرح‌های عمرانی نیز با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت در هفته گذشته مبلغ ۲۷ هزار میلیارد تومان برای طرح‌‌های عمرانی پرداخت کرده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: در این سالی که به گفته دشمنان نظام در بی‌رحمانه‌ترین و شدیدترین شرایط تحریمی قرار گرفته‌‌ایم، خود را آماده کردیم تا بیشترین کار تولیدی را انجام دهیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.