همزمان با روز دانش‌آموز؛

دو جلد از مجموعه «روزهای جنگ» برای نوجوانان چاپ شد


دو کتاب «آرزوی چهارم» و «پل جغاتو» از مجموعه ۷ جلدی «روزهای جنگ» همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز توسط انتشارات آستان قدس رضوی برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشر شد.

11/4/2018 9:29:57 AM
کد خبر: 211

به گزارش سارنا به نقل از مهر، سید احمد میرزاده معاون تولید انتشارات به‌نشر گفت: کتاب های «آرزوی چهارم» و «پل جغاتو» از سری مجموعه (روزهای جنگ) توسط انتشارات آستان قدس رضوی در قالب مجموعه «کتاب‌های پروانه» به چاپ رسید. کتاب‌های پروانه برای رده سنی کودک و نوجوان قرار دارد و به‌نشر این مجموعه را در قطع وزیری با شمارگان هزار نسخه منتشر کرده است.

وی افزود: «آرزوی چهارم» یکی از عناوین این مجموعه را تشکیل می دهد که توسط اکبر صحرایی نگارش شده است و مجید صابری نژاد تصویرگری این اثر را برعهده دارد و با قیمت ۱۸ هزار تومان چاپ شده است. ساختار این رمان به صورت برگشت به عقب است و روایت‌گر نوجوانی بسیجی به نام شمشاد است که در یکی از عملیات های مهم ایران و عراق در اوج جنگ با دیدن یکی از رزمنده ها که به خاطر نجات جان وی زخمی شده و سعی دارد او را از محاصره دشمن نجات دهد، به خاطرات دوران کودکی بر می‌گردد و...

معاون تولید انتشارات به‌نشر درباره کتاب «پل جغاتو» ادامه داد: این کتاب نوشته مجید محبوبی است که در ۱۱ فصل و با تصویرگری محمود علیمرادی و با قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است. «پل جغاتو» سرگذشت چند روزه پسرکی است که در داستان نه اسم دارد و نه سن آن مشخص است! در این دو روز روستای پسرک و اطراف تحت تاثیر هجوم یک دشمن خارجی است که فقط از دشمن حمله هواپیما و اسم صدام می‌آید، در این بحران راوی یعنی این پسر، نگران دختر عمو و زن عموی خود است که آن طرف پُل جغاتو در  شهر هستند و...

میرزاده درباره دیگر آثار به‌نشر گفت:‌ کتاب‌های «مرد قورباغه‌ای»، «وقتی در آغوش کوه بودیم»، «آب و زنجیر»، «روشنای خاموش» و «بهمن ۶۵ » دیگر عناوین این مجموعه است که آینده‌ای نزدیک به چاپ خواهند رسید. «وقتی در آغوش کوه بودیم»، «آب و زنجیر»، «بهمن ۶۵ » در مرحله تصویرگری و «مرد قورباغه ای» و «روشنای خاموش» هم اکنون در مرحله صفحه آرایی قرار دارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.