هنیه: کنفرانس بحرین و معامله قرن مرده متولد شده‌‎اند؛ امروز کشورهای مقاوم هواپیماهای آمریکا را سرنگون می‌کنند‌


6/25/2019 9:56:12 PM
کد خبر: 2120

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که معامله قرن و کنفرانس بحرین مرده متولد شده اند.

وی طی سخنانی در کنفرانسی ملی مقابله با معامله قرن و کنفرانس بحرین در نوار غزه افزود: امروز کشورهای مقاوم هواپیماهای آمریکا را سرنگون می‌کنند و این کشور را به چالش می‌کشند.

هنیه اظهار داشت: ملت ما در فلسطین و خارج از فلسطین در یک جبهه علیه قراردادها و کنفرانس‌هایی که با هدف به فراموشی سپردن مسئله فلسطین برگزار می‌شود قرار دارند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که ملت‌های عربی امروز بر محوری بودن مسئله فلسطین و قدس تاکید دارند.

وی تصریح کرد: کنفرانس بحرین با سالروز به اسارت گرفته شدن گیلعاد شالیط نظامی صهیونیستی توسط گردان‌های القسام همزمان شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: نه به معامله قرن، نه به عقب نشینی از یک وجب از خاک فلسطین، نه به وطن جایگزین و نه به پیوستن غزه یا کرانه باختری به اسرائیل.

هنیه گفت: درود به لبنان و همه کشورهایی که مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تسلیم شدن در برابر آمریکا هستند. درود به رئیس پارلمان کویت.

وی در ادامه گفت: من به شرکت کنندگان در نشست منامه می‌گویم که کنفرانس شما و خود شما از بین خواهید رفت و فروخواهید پاشید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما در نقطه عطفی تاریخی قرار داریم و باید تدابیری سیاسی امنیتی و رسانه‌ای اتخاذ کنیم تا ابتکار عمل در دستان ما قرار بگیرد.

این مقام حماس اظهار داشت: ما آماده دیدار با ابومازن و رهبران فتح در غزه یا قاهره یا هر مکان دیگر هستیم. ما خواستار تشکیل دولت وحدت ملی که امور ما را در کرانه باختری و غزه و مکان‌های دیگر مدیریت کند هستیم.

هنیه گفت که انتفاضه یکپارچه ملت فلسطین کنفرانس بحرین را سرنگون خواهد کرد. 

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که هدف کنفرانس بحرین و معامله قرن مشروعیت بخشی به رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.