تظاهرات گسترده علیه ورود ترامپ به «سئول»+عکس


هزاران نفر از معترضان کره جنوبی در پایتخت این کشور در اعتراض به ورود رئیس‌جمهور آمریکا تظاهرات برپا کردند و خواستار پایان تحریم‌های واشنگتن علیه کره شمالی شدند.

6/30/2019 7:55:16 AM
کد خبر: 2137

به گزارش سارنا به نقل از فارس،‌ هزاران نفر از مردم کره جنوبی در اعتراض به ورود «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، تظاهرات گسترده‌ای را در «سئول» برگزار کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی، معترضان در پایتخت کره جنوبی خواستار پایان تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی شدند و با به دست گرفتن پلاکاردهایی، اعتراض خود به ورود ترامپ به کشورشان را نشان دادند.

 

 

ترامپ بعد از پایان نشست دو روزه سران 20 کشور اقتصادی جهان، شهر «اوساکا» ژاپن را به مقصد کره جنوبی ترک کرد و قرار است با «مون جائه این» رهبر کره جنوبی دیدار کند. 

گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که کره شمالی و بررسی راههای از سرگیری مذاکرات آمریکا با کره شمالی، یکی از محور گفت‌وگوهای ترامپ با مقامات سئول است.

 

 

ترامپ، صبح امروز (شنبه) به وقت محلی در یک پیام توییتری از «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دعوت کرد تا در مرز دو کره با وی دیدار کند که تاکنون هیچ پاسخی از جانب این مقام پیونگ‌یانگ دریافت نکرده است.

ترامپ در پیام توییتری خود نوشت: «اگر رئیس کیم از کره شمالی این (پیام) را ببیند، با وی در مرز/منطقه عاری از سلاح دیدار می‌کنم تا با او دست دهم و سلام کنم (؟)!»

سران آمریکا و کره شمالی تا کنون دو بار با یکدیگر دیدار و بر سر مسائلی مانند خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره و رفع تحریم‌های واشنگتن علیه پیونگ‌یانگ مذاکره کرده‌اند. بعد از اینکه کیم جونگ اون در دیدار اول با وعده آمریکا برای تعلیق تحریم‌ها، اجرای برخی اقدامات هسته‌ای‌زدایی را پذیرفت، دیدار دوم اما به دلیل بدعهدی ترامپ و زیر پا گذاشتن قول رفع تحریم‌ها به شکست انجامید.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.