در تالار وحدت برگزار می‌شود؛

تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران/ خاطرات موسیقایی تاریخ سینما


تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی روزهای دوم و سوم مرداد ماه سال جاری با اجرای برترین موسیقی متن‌های دنیای سینما در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

7/9/2019 8:25:06 AM
کد خبر: 2222

به گزارش سارنا به نقل از مهر، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در تازه‌ترین کنسرت خود که ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم مرداد ماه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود موسیقی متن برخی از فیلم‌های منتخب دنیای سینما را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

«برباد رفته» به آهنگسازی ماکس اشتاینر، «پدرخوانده» به آهنگسازی نینوروتا، «ماموریت» به آهنگسازی انیوموریکونه، «روانی» به آهنگسازی برنارد هرمن، «گلادیاتور» به آهنگسازی هانس زیمر، «دوردنیا در ۸۰ روز»، «بن هور» به آهنگسازی میکلوش روژا، «آرواره کوسه» به آهنگسازی جان ویلیامز، «بیرون از آفریقا» به آهنگسازی جان بری و «پیامبر (محمد رسول الله)» به آهنگسازی موریس ژار موسیقی متن فیلم‌هایی هستند که در این کنسرت به مخاطبان ارائه می‌شود.

تازه‌ترین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه دوم و پنجشنبه سوم مرداد ماه سال جاری به رهبری و مدیریت هنری شهرداد روحانی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.