صعود جوکوویچ، نادال و فدرر به یک چهارم نهایی ویمبلدون


سه تنیسور برتر جهان در بخش مردان توانستند با شکست حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون راه یابند.

7/9/2019 8:27:52 AM
کد خبر: 2223

سه تنیسور برتر جهان در بخش مردان توانستند با شکست حریفانشان به مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون راه یابند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بازی های مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون دوشنبه شب با صعود تنیسور های مطرح پایان یافت.

در مهمترین بازی نواک جوکوویچ برابر اوگو اومبرت قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر ۳ حریف فرانسوی اش را شکست داد. او در ست دوم با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد و در ست سوم ۶ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد. تنیسور صربستانی با این برد به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

رافائل نادال نیز به راحتی ژائو سوزا پرتغالی را شکست داد. تنیسور اسپانیایی در سه ست پیاپی با نتایج مشابه ۶ بر ۲ پیروز شد و به دور بعد راه یافت.

در دیگر بازی مهم راجر فدرر برابر ماتئو برتینی قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور سوییسی در حالی ست نخست را با نتیجه ۶ بر یک به خود اختصاص داد که تنها به ۱۷ دقیقه برای ثبت این پیروزی نیاز داشت. برتری مرد شماره ۳ جهان ادامه داشت و او ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به پایان رساند. فدرر در ست سوم نیز با نتیجه مشابه حریف ایتالیایی اش را شکست داد و به راحتی به یک چهارم نهایی صعود کرد.

پیش از این بازی دیوید گوفین با پیروزی ۳ بر یک برابر ورداسکو در جمع هشت تنیسور برتر سومین گرند اسلم سال قرار  گرفت. آگوستین بائوتیستا نیز با شکست ۳ بر صفر بنوا پیر به دور بعد صعود کرد.

در آخرین بازی های بخش مردان کی نیشیکوری با پیروزی ۳ بر یک برابر میخائیل کوکوشکین توانست در جمع هشت تنیسور برتر قرار بگیرد. تنیسور ژاپنی در مرحله بعد به مصاف فدرر می رود.

گیدو پیا با یک بازگشت تاریخی توانست شکست ۲ بر صفر برابر میلوش رائونیچ را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کند. تنیسور آرژانتینی که در دو ست نخست ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ شکست خورده بود سه ست پایانی را با نتایج ۶ بر ۳، ۷ بر ۶ و ۸ بر ۶ به نفع خود اختصاص داد و برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون صعود کرد.

در بخش بانوان سیمونا هالپ برابر کوکو گاف، شگفتی ساز این بازی ها قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره هفت جهان در هر دو ست ۶ بر ۳ حریف ۱۵ ساله اش را شکست داد تا به رویای گاف پایان دهد.

در دیگر بازی مهم کارولینا پلیسکووا برابر کارولینا موچووا قرار گرفت و ۲ بر یک شکست خورد. بانوی شماره ۳ جهان در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد اما ست دوم را ۷ بر ۵ واگذار کرد تا برنده در ست سوم مشخص شود. رقابت نزدیک دو تنیسور با پیروزی ۱۳ بر یازده موچووا پایان یافت.

در این روز پترا ویتووا به مصاف کونتا رفت و با شکست ۲ بر یک از صعود به دور بعد باز ماند.

سرنا ویلیامز مقابل سوارس ناوارو قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی هر دو ست را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد. بانوی شماره یازده جهان در مرحله بعد باید به مصاف آلیسون ریسک برود که توانست اشلی بارتی، بانوی شماره یک جهان را شکست دهد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.