دعوت وزیر ارتباطات از وزیر دفاع و پدر همسرش برای شرکت در سه‌شنبه‌های بدون خودرو


وزیر ارتباطات از ستاری معاون رئیس جمهور، حاتمی وزیر دفاع و پدر عیالش برای شرکت در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو دعوت کرد.

7/9/2019 8:30:50 AM
کد خبر: 2225

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه مراسم رکابزنی همراه با پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق تجربه خوبی بود و دوچرخه‌سواری در تهران آن هم در شلوغی این شهر کمی دشوار است. اما با همتی که شهردار تهران داشته است استارتاپهایی در حوزه دوچرخه‌سواری شکل گرفته اهست.

وی تصریح کرد: در برخی از مناطق تهران از جمله منطقه 6 شهرداری تهران تمهیداتی را برای راه‌اندازی خطوط ویژه دوچرخه‌سواری پیش‌بینی کرده است ضمن اینکه در برخی از مناطق دیگر مانند منطقه 8 از گذشته زیرساختهایی در این بخش وجود داشته است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: هم اکنون استارتاپهایی فعال هستند که به شهروندان این امکان را می‌دهند که در هر نقطه‌ای که علاقه‌مند باشند دوچرخه را تحویل و پس از استفاده در مقصد دیگری تحویل دهند و حتما ضروری است دوچرخه به ایستگاه برگردد.

وی همچنین در ارتباط با این پرسش که شهردار تهران از شما دعوت کردند که در پویش شرکت کنید و شما هم سه نفر را برای این پویش دعوت کنید، گفت: اول آقای حاتمی وزیر دفاع، دوم سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و سوم از پدر عیالم دعوت می‌کنم تا در این پویش شرکت کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.