تأسیس هیأت «خدام‌الرضا» (ع) در تهران برای رفع مشکلات نیازمندان


سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران گفت: هیأت خدام‌الرضا در تهران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت هیأت به عنوان پایگاه سنتی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات نیازمندان افتتاح خواهد شد.

7/13/2019 8:48:23 AM
کد خبر: 2255

به گزارش سارنا، پرویز سروری، سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: خادمیاران استان تهران در راستای خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان برنامه‌های متنوعی را در ایام دهه کرامت پیش‌بینی کرده‌اند که براین اساس در روز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان به صورت رسمی، هیأت خدام الرضا افتتاح خواهد شد که بناست از این پس برنامه‌های متنوعی را در مناسب‌های مختلف در طول سال برای خادمیاران اجرایی کند.

وی ادامه داد: این مراسم شامل قرائت قرآن کریم توسط قاری بین المللی قرآن، سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، مدیحه‌سرایی احمد نیکبختیان، روایتگری با موضوع ولادت امام رضا (ع) و میلاد حضرت معصومه (س)، حضور کاروان زیر سایه خورشید و اجرای سرود خواهد بود و بنده نیز توضیحاتی برای خادمیاران پیرامون اهداف و برنامه‌های این هیأت ارائه خواهم کرد.

سروری افزود: این برنامه همراه با پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) و با حضور خادمان و نقاره‌زنان حرم در آستان شیخ صدوق به نشانی شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان ابن بابویه برگزار خواهد شد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران با بیان اینکه آستان قدس رضوی سه مفهوم خادم، خدمت و مخدوم را در برنامه‌های خود مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: براین اساس در تلاش هستیم از ظرفیت هیأت به عنوان پایگاه سنتی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بهره ببریم و به سمتی حرکت کنیم تا بخشی از مشکلات نیازمندان را با فعالیت‌هایی مانند تهیه جهیزیه و بسته‌های حمایتی مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: افتتاح این هیأت، نقطه شروع فعالیت‌های آستان قدس برای برنامه‌های اربعین است تا ان‌شاءالله خدام الرضا بتوانند فعالیت‌های خوبی را در این عرصه داشته باشند.

سروری گفت: با توجه به حضور اقشار مختلفی هچون روحانیون، پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه و ... در جمع خادمیاران حرم رضوی، در تلاش هستیم تا بتوانیم نمادی از وحدت و همدلی را زیر پرچم امام رضا (ع)  نمایش دهیم و بنا داریم این پیام را به جامعه ارائه دهیم که با همدلی گروه‌ها و جریان‌های مختلف، می‌توان برای حل مشکلات گام برداشت زیرا حل معضلات جامعه، جزء با وحدت و همدلی همه اقشار برطرف نخواهد شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.