در انتظار بازگشت به روزهای باشکوه کشتی با رئیس جدید/ آقای دبیر، از اشتباهات درس بگیر


کشتی ایران با رئیس جدید می تواند به روزهای باشکوهش بازگردد به شرط آنکه دبیر از اشتباهات گذشته درس گرفته باشد.

7/19/2019 9:16:32 AM
کد خبر: 2318

به گزارش سارنا به نقل از فارس، تمام شد؛ بعد از مدت‌ها کش و قوس و حرف و حدیث فراوان، جدل‌های مجازی و جدال‌های پنهانی، انتخابات فدراسیون کشتی تمام شد و ورزش اول کشور پس از ماه‌ها بلاتکلیفی رئیس جدید خود را شناخت.

علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، جانشین رسول خادم شد تا پس از 8 ماه، فدراسیون گوش شکسته ها صاحب رئیس شود و در نهایت با انتخاب یکی از قهرمانان بزرگ و خوشنام کشتی، بعنوان رئیس فدراسیون، تا حدود زیادی دغدغه جامعه کشتى برطرف شود.

دبیر در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی حرف های خوبی زد و به مسائل مهمی از جمله تقویت هیأت‌های استانی و نگاه برابر به آنها و پشتوانه‌سازی اشاره کرد. وی به درستی در همان بدو انتخاب، انگشت روی شریان‌های گرفته کشتی گذاشت که نشان از ورود با تدبیر و برنامه مدون او برای در دست گرفتن سکان هدایت فدراسیون کشتی است. رئیس جدید فدراسیون کشتی از دادن وعده و شعار پرهیز کرد تا مردم بدانند در این زمان اندک تا المپیک، دادن وعده های دست نیافتنی بلوفی بیش نیست و تنها کار است که ضامن موفقیت است.

قهرمان سال‌های نه چندان دور مسابقات بزرگ که هنوز مردم کشورمان با افتخارآفرینی هایش خاطره دارند، بهتر از هر کسی می‌داند که گام در چه مسیر پرخطری گذاشته، چه اینکه عملا هیچکدام از رؤسای پیش از او با عاقبت خوش از کشتی نرفته‌اند و هرکدام به نوعی با دلخوری صندلی ریاست فدراسیون را ترک کرده‌اند؛ از محمدرضا طالقانی گرفته تا یزدانی خرم و برادران خادم.
اما موضوع مهم این است که چه دستاورد و میراثی را از خود به جای گذاشته‌اند تا آیندگان در مورد آن قضاوت کنند.

 

انتخاب دبیر به سان تزریق‌ خونی تازه در رگهای گرفته کشتی می‌تواند ضامن ادامه حیات درخت کهنسال ورزش ملی کشور باشد که در سال‌های اخیر گرفتار آفت‌های نامیمونی شده بود‌؛ البته به این شرط که از تمام پتانسیل خانواده کشتی استفاده کند و بتواند بار دیگر وفاق و همدلی را در بین جامعه گوش شکسته ها ایجاد کند.
دبیر باید اشتباهات گذشته را چراغ راه موفقیت‌های آینده قرار دهد و با درس آموزی از آنها، سکان هدایت کِشتی کُشتی را در جهت و مسیر درست قرار دهد.

قهرمان سرد و گرم چشیده روزگار به خوبی می‌داند که گام در چه مسیر پرفراز و نشیبی گذاشته است، مسیری که می‌تواند او را به عرش اعلا ببرد یا به فرش سفلی بزند.

بعد از براداران خادم، دبیر سومین نفر از قهرمانان خوشنام و بزرگ کشتی، در عصر جدید فدراسیون گوش شکسته هاست که سکان هدایت فدراسیون را در دست می‌گیرد و نیک می‌داند که این مرکب چموش برای راکبان بزرگ و نامدارش مرکب رهواری نبوده و هر کدام‌ را به طریقی زمین زده است.
رییس جدید کشتی از سرنوشت رفقا و گوش‌شکسته‌ها درس بگیرد و مسیری را برگزیند که انتهای آن موفقیت و رستگاریست تا ثابت کند یک مدیر ورزشی آگاه، مسئول و دلسوز بیش از چسبیده‌های غریبه می‌تواند ورزش و کشتی را به سرمنزل مقصود برساند.
موفقیت دبیر، موفقیت کشتی و موفقیت ورزش است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.