سردار آسودی: بسیج با تفکر انقلابی در هنرمندان بسیجی تعهد ایجاد کند


مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بسیج به لحاظ ساختاری نمی‌تواند گسترده کار کند اما باید روحیه و تفکر انقلابی را انتقال دهد.

8/28/2019 1:08:08 PM
کد خبر: 2534

به گزارش سارنا، سردار محمد علی آسودی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه بسیج باید روحیه و تفکر انقلابی را انتقال و در هنرمندان بسیجی ایجاد تعهد کنند چرا که اگر هنرمند متعهد و دغدغه‌مند باشد به امید حمایت مالی نمی‌نشیند، در خصوص تعامل جشنواره پاسداران اهل قلم با بسیج هنرمندان بیان داشت: تا کنون با بسیج هنرمندان همکاری های خوبی داشته ایم. تعامل ما با سازمان در حوزه داوری در عرصه کتاب‌های ادبی، رمان، خاطره نویسی و زندگی نامه شهدا بوده است ولی اخیرا به سازمان پیشنهاد راه اندازی بسیج اهل قلم را داده‌ایم.

وی در ادامه نقش بسیج هنرمندان را در تغییر موازنه هنری کشور برجسته دانست و گفت: مقام معظم رهبری از نیروهای هنرمند انقلابی انتظار کارهای فاخر و برجسته دارند. بسیج به لحاظ ساختاری نمی‌تواند گسترده کار کند اما باید روحیه و تفکر انقلابی را انتقال و در هنرمندان بسیجی ایجاد تعهد کنند چرا که اگر هنرمند متعهد و دغدغه‌مند باشد به امید حمایت مالی نمی‌نشیند.

مسئول جشنواره پاسداران اهل قلم به نقش کانون‌های هنری در شناسایی افراد علاقمند و متخصص در زمینه‌های مختلف هنری و حفظ هنرمندان موجود از طریق ارتباط گیری با آنان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبری جواب کار فرهنگی باطل را با کار فرهنگی حق باید داد و در اجرای کارهای فرهنگی باید کیفیت را مدنظر قرار دهیم و به دنبال ارائه گزارشات و آمار نباشیم.

 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.