کنایه رسانه اندونزیایی به فلسفه دالماس؛ بزرگترین باخت بین‌المللی کامبوج مقابل ایران رقم خورد


رسانه کشور اندونزی با کنایه به شکست سنگین تیم ملی کامبوج مقابل ایران نوشت: این بزرگترین شکست بین‌المللی فوتبال کامبوج در تورنمنت‌های مختلف بود.

10/12/2019 11:39:13 AM
کد خبر: 2817

به گزارش سارنا به نقل از فارس و به نقل از رسانه اندونزیایی www.bolasport تیم ملی فوتبال کامبوج روز 5 شنبه با 14 گل مقابل ایران تن به شکست خورد و این باخت بزرگترین شکستی بود که کامبوجی‌ها در مسابقات بین‌المللی متحمل شدند.

با وجود چنین شکستی فیلیکس دالماس مربی آرژانتینی در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد دغدغه‌ای بابت این شکست ندارد چون تیم او در این دیدار هجومی بازی کرده است. این مربی مدعی شد که تیمش در این بازی ویژگی‌های مثبتی هم داشته و با برنامه پا به این مسابقه گذاشته است.

این رسانه‌ که مطلبی کنایه‌آمیز در مورد دالماس آرژانتینی منتشر کرده است نوشت: برنامه ما مقابل ایران فوتبال دفاعی نبود و ما برای آینده فوتبال کامبوج به میدان رفتیم. حتی دالماس در نشست خبری قبل از بازی هم اعلام کرده بود که فلسفه‌اش فوتبال هجومی برای تیم ملی کامبوج است.

به گزارش فارس رسانه فوق برای انتقاد از دالماس در مطلب خود از این تیتر استفاده کرده است. «کامبوج صفر ایران 14؛مربی کامبوج:ما از فلسفه دفاع می‌کنیم!»

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.