مهدی ترابی: اگر دنبال معافی بودم کارهای دیگری انجام می‌دادم/ هجمه‌ها و مخالفت‌ها به هیچ عنوان دلسردم نمی‌کند


مهدی ترابی، هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بابت خوشحالی بعد از گلم خیلی خوب فکر کرده بودم و برخی هجمه‌ها و انتقادها به هیچ عنوان دلسردم نمی‌کند.

10/21/2019 2:32:19 PM
کد خبر: 2871

به گزارش سارنا، مهدی ترابی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم. ما بعد از زدن گل اول می‌توانستم یک یا دو گل دیگر هم بزنیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در بازی‌های بعدی آمار گل‌های زده را بیشتر کنیم، چون به تفاضل گل بالا نیاز داریم. مهمترین موضوع گرفتن سه امتیاز بود و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که از حضور در این بازی محروم بودند.

وی با اشاره به اینکه علیپور همچنان روی نوار ناکامی قرار دارد، عنوان کرد: علیپور دیروز بهترین بازیکن ما بود که یک پاس گل داد و چند پاس خوب دیگر هم داد که من و برخی بازیکنان نتواستیم از آنها استفاده کنیم. مطمئناً در بازی‌های بعدی پای علیپور به گلزنی باز خواهد شد.

ترابی با بیان اینکه تمام تلاشش را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهد داد، در خصوص گلزنی‌اش در این بازی گفت: خیلی خوشحالم که گل زدم، اما برای من نتیجه گرفتن پرسپولیس مهم است. در بازی‌های بعدی هم تلاش می‌کنم تا عملکرد بهتری داشته باشم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.