مجیری: باارزش ترین مدالم تقدیم به مقام معظم رهبری/ دوست دارم مدالم را حضورا به رهبر عزیز تقدیم کنم


دارنده نشان طلای تالو در مسابقات جهانی ووشو، گفت: دوست دارم نخستین مدال طلای باارزش جهان را که در مسابقات جهانی ووشو کسب کردم را حضورا به مقام معظم رهبری تقدیم کنم.

10/28/2019 8:43:47 AM
کد خبر: 2910

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان در شانگهای چین برگزار شد و محمدعلی مجیری در رقابت‌های فرم نن دائو موفق شد در بخش انفرادی به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها برسد. مجیری برای اولین بار در رده سنی بزرگسالان با 18 سال سن راهی شانگ‌های شد و در این مسابقات در مهد ووشو دنیا به مدال طلای جهان دست یافت. او حالا تصمیم گرفته تا بهترین نشان و با ارزش ترین مدال خود را که همان طلای رشته تالو است را به مقام معظم رهبری تقدیم کند.

به گزارش سارنا، محمدعلی مجیری در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که برای اولین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان حضور پیدا کردید، از نظر شما سطح فنی این دوره از رقابت‌ها چطور بود، گفت: بله، دقیقا برای اولین‌بار در رده بزرگسالان راهی مسابقات جهانی ووشو شدم و خوشحالم که اتفاق بزرگی برای من رخ داد. یکی از شلوغ‌ترین مسابقات در تاریخ ووشو به میزبانی چین برگزار شد، آنها هزینه زیادی برای این میزبانی کرده بودند. در چارچوب این مسابقات و در فرم "نن دائو" 52 تالوکار فرم اجرا کردند، اکثرا کشورهای چشم‌بادامی مثل ماکائو، چین، سنگاپور، ویتنام، کره،  اندونزی و ... در این فرم حضور داشتند، در واقع کشورهای به نام تالو در این مسابقات فرم  اجرا کردند که خوشبختانه در پایان این مسابقات موفق شدند مدال خوشرنگ طلا را کسب کنند. کسب مدال طلا در تالو واقعا غیرممکن بود و هیچکسی از من انتظار نداشت که بتوانم در این مسابقات کار غیرممکن را به ممکن تبدیل کنم، اما خوشحالم که در پایان با کسب مدال طلا شرمنده نشدم. 

دارنده نشان طلای تالو در مسابقات جهانی ووشو در پاسخ به این سوال که گویا امسال در مسابقات رده جوانان نیز مدال کسب کرده‌اید و سال بسیار خوبی برای شما رقم خورده است، در مورد این مدال ‌ها هم توضیح بدهید، گفت: امسال در رده جوانان به مسابقات آسیایی جوانان که به میزبانی برونئی برگزار شد، اعزام شدم؛ سال گذشته نیز در مسابقات جهانی جوانان که در برزیل برگزار شد دو مدال نقره و دو برنز در تالوی جوانان بدست آوردم. امسال هم در رده بزرگسالان برای اولین بار با کسب مدال طلای بزرگسالان کارم را شروع کردم و انشاءالله که این موفقیت‌ در رده بزرگسالان مثل رده جوانان ادامه داشته باشد.

مجیری در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کردید که بتوانید در مسابقات جهانی چین مدال طلا کسب کنید، گفت: هیچکسی از من در مسابقات جهانی بزرگسالان انتظار کسب مدال طلا را نداشت اما از این پس نگاه‌ها به من تغییر کرده است. انشاءالله که از این به بعد بتوانم در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی مدال  های خوش رنگی کسب کنم. در مسابقات جهانی چین موفق شدم با کسب مدال طلا سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ژاپن را کسب کنم. نفرات اول تا هشتم جهان سال آینده در مسابقات جام جهانی ژاپن با هم رقابت خواهند کرد. 

دارنده نشان طلای تالو در مسابقات جهانی ووشو در پاسخ به این سوال که گویا تصمیم گرفته‌اید مدال طلای بزرگسالان چین را به مقام معظم رهبری تقدیم کنید در مورد این موضوع توضیح دهید، گفت: مدال نوجوانان جهان را در همان مقطع به مقام معظم رهبری اهدا کردم، در حال حاضر نیز تصمیم گرفتم اولین مدال طلای مسابقات جهانی را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم. دوست دارم که حضورا این مدال را به رهبر عزیزم تقدیم کنم. این مدال بسیار با ارزش است. مدال طلای مسابقات جهانی دومین مدال با ارزش بعد از المپیک است. من حالا آرزو دارم خوشرنگ‌ترین مدالم را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم. 

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا را مدیون لطف پروردگار و چهارده معصوم هستم. از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که در طول این سال‌ها همیشه کنارم بودند از مسئولان فدراسیون و فرشاد عربی تشکر می‌کنم. از گلی مربی خودم که واقعا همیشه در همه شرایط کنار من بود تشکر می‌کنم. از آذرماه سال گذشته تا پیش از مسابقات جهانی به مدت یکسال زیر نظر فرشاد عربی تمرین کردم خدا را شکر تلاشم را کردم و در پایان این مدال خوشرنگ را بدست ‌آوردم. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.