معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: روحانی اختلافی با شورای نگهبان ندارد


حسینعلی امیری گفت: رئیس‌جمهور به هیچ وجه هیچ اختلافی با شورای نگهبان ندارد و به هیچ وجه هم به فکر این نیست که یک نهاد رسمی را که جایگاه قانون اساسی دارد حذف کند.

11/9/2019 2:53:00 PM
کد خبر: 2989

به گزارش سارنا به نقل از الف، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: بین آقای رئیس جمهور و شورای نگهبان هیچ اختلافی وجود ندارد.

وی بیان داشت: آقای رئیس جمهور هیچ گاه در فکر این نبوده که بخواهد یک نهاد رسمی کشور را نادیده بگیرد؛ آقای روحانی در واقع یک گزارشی از مجلس اول ارائه دادند که این مجلس با چه ترکیبی ایجاد شد و افرادی که مورد نظر مردم نبودند توسط خود مردم حذف شدند، اقلیتی هم که در مجلس بودند در واقع به مصالح کلی کشور فکر می‌کردند بنابراین در مجلس اول شخصیت های طراز اول، انقلابی و افراد بزرگی در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: رئیس‌جمهور به هیچ وجه هیچ اختلافی با شورای نگهبان ندارد و به هیچ وجه هم به فکر این نیست که یک نهاد رسمی را که جایگاه قانون اساسی دارد حذف کند.

گفتنی است چندی پیش بود که روحانی با اشاره به اینکه بهترین مجلس در طول تاریخ انقلاب اسلامی مجلس اول بود، اظهار داشت: در آن مجلس، نظارت به این شکل وجود نداشت و حتی شورای نگهبان و این همه دفاتر نظارتی وجود نداشت و همه از جناح‌های مختلف آمدند و ثبت نام کردند؛ حتی منافقین هم در آن انتخابات ثبت نام کردند. همچنین گروه‌هایی مانند دفتر هماهنگی، نهضت آزادی و جبهه ملی نیز ثبت نام کردند و بهترین انتخابات و بهترین مجلس ثمره آن بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.