بلیت اتوبوس و مترو از فردا نیم بها می‌شود/ تعطیلی زنگ ورزش مدارس پایتخت


در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل ۵۰ درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش یابد.

11/10/2019 9:56:45 AM
کد خبر: 2992

به گزارش سارنا به نقل از فارس، جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا صبح امروز در استانداری تهران تشکیل شد.

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران درباره مصوبات جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها مقرر شد تا پایان هفته، زنگ ورزش مدارس اجرایی نشود.

تقی‌زاده اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل ۵۰ درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش می‌یابد.

وی درباره دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: از فردا شب محدودیت تردد کامیون‌ها را خواهیم داشت و از پلیس راهور هم تقاضا داریم که با خودروهای دودزا برخورد قانونی را داشته باشد تا شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم. 

تقی‌زاده بیان داشت: تعطیلی مدارس در صورت رسیدن به شاخص بیش از 150 برای مهدهای کودک و مدارس ابتدایی خواهد بود و براساس اعلام سازمان هواشناسی احتمالا به مرز هشدار نخواهیم رسید. 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های معدنی کارخانجات و صنایع نیز در استان تهران باید محدود شود و محیط زیست نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.