تعطیلی مدارس استان تهران تا پایان هفته؛ به جز دماوند و فیروزکوه


در پی تداوم آلودگی هوا کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز مدارس فیروزکوه و دماوند تا پایان هفته تعطیل شدند. کارمندان در صورت نياز مي توانند مرخصي بگيرند.

12/23/2019 9:17:50 AM
کد خبر: 3326

تمامی مقاطع مدارس استان تهران به جز مدارس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه تا پایان هفته تعطیل شدند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در پی تداوم آلودگی هوا در تهران و شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: بر اساس مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز مدارس فیروزکوه و دماوند تا پایان هفته تعطیل شدند.

بنا به این گزارش، تعطيلي دانشگاه ها و ادارات تهران منتفي است اما کارمندان در صورت نياز مي توانند مرخصي بگيرند .

همچنين تعطيلي فعاليت معادن شن و ماسه و بتن و اسفالت و تردد کاميون ها در سطح شهر تهران ممنوع است و طرح زوج و فرد سابق از درب منزل نيز به قوت خود باقي است .

مدارس و دانشگاه های استان البرز هم فردا تعطیل است

البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: به علت تداوم آلودگی هوا، تمامی کلاس‌های آموزشی  دانشگاه‌ها، مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و کلیه مدارس البرز به جز بخش آسارا و شهرستان طالقان روز دوشنبه دوم دی ماه تعطیل است.

علی درویش پور در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز یکشنبه یکم دی ماه برگزار شد، افزود: در حال حاضر با افزایش غلظت آلاینده ها شاخص آلودگی هوا برای تمامی گروه‌ها ناسالم است.

 منبع: عصرایران

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.