انصاری‌فرد به برانکو چه گفت؟


جلسات نمایندگان باشگاه پرسپولیس با برانکو در زاگرب برگزار شد و مدیرعامل باشگاه با ایوانکوویچ به گفت‌وگو پرداخت.

12/24/2019 9:22:32 AM
کد خبر: 3336

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مذاکرات نمایندگان باشگاه با برانکو ایوانکوویچ در زاگرب آغاز شده است.

برانکو پس از آنکه چندی پیش، در پی عدم دستیابی به توافق بین دو طرف، پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفت، به فیفا شکایت کرد. این در حالی بود که محمد حسن انصاری فرد از زمان قبول مسئولیت در پرسپولیس، در بیان مواضع باشگاه تاکید داشت؛ ما قدر زحمات برانکو را می‌دانیم و این پرونده باید خارج از فیفا حل و فصل شود. جای پرسپولیس و برانکو در فیفا نیست.

پیرو این استراتژی بود که نمایندگان باشگاه پرسپولیس روز گذشته راهی زاگرب، پایتخت کرواسی شدند.

مهدی خواجوند و دیناروند در سفارت ایران در زاگرب، دور جدید مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ را انجام دادند، ضمن آن که سفیر کشورمان نیز در این جلسه حضور داشتند‌.

انصاری فرد پیش از شروع مذاکرات ضمن تقدیر از تلاش‌های برانکو و موفقیت‌های به دست آمده مشکلات مالی و چالش‌ها را برای سرمربی کروات، تشریح کرد و گفت: امیدواریم که توافق، خارج از فیفا انجام شود. می‌دانیم شما موفقیت‌های زیادی را بدست آورده‌اید و به پرسپولیس علاقمند هستید؛ می‌خواهم به شما بگویم که ما در شرایط فعلی، هنوز قسط اول سرمربی خودمان را تسویه نکرده‌ایم و شرمنده ایشان هستیم و موعد قسط دوم نیز از راه رسیده، به علاوه باید خیلی زود بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم آن هم در حالی که برخی هنوز از فصل گذشته هم مطالبات زیادی دارند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی ما دریافتی‌های کمی داشته‌اند و مطالباتی از فصل قبل دارند. علاوه بر تمام این‌ها چالش‌ها و بدهی‌های زیاد دیگری نیز داریم. تا کنون و به سختی توانسته‌ایم 30% قراردادها را با افزایش درآمدها و کمک حامیان مالی جدید و قبلی پرداخت کنیم و برای کسب صدور مجوز حرفه‌ای بدهی‌هایی پرداخت کرده‌ایم. نقل و انتقالات ما هم تعلیق شده و باید بدهی‌ها را پرداخت کنیم تا این مشکل مرتفع شود و برای جذب بازیکن جدید هم باید متحمل هزینه شویم. می‌دانم شما هم زحمت کشیده و حق تان را می خواهید و  امیدوارم در طی مذاکرات این موارد را مد نظر داشته باشید.

مذاکرات نمایندگان باشگاه پرسپولیس در سفارت ایران با برانکو در زاگرب ادامه دارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.