رئیس سازمان تبلیغات: پیام اسلام مکمل و ادامه پیام مسیحیت است


رئیس سازمان تبلیغات گفت: راهی که حضرت عیسی طی کرد پیامبر اسلام هم طی کرد و در واقع پیام اسلام مکمل و ادامه پیام مسیح است.

12/30/2019 9:24:03 AM
کد خبر: 3379

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، مراسم میلاد حضرت مسیح(ع) روز گذشته با حضور دانشجویان، اساتید، علمای مسیحی و همچنین خانواده‌های معظم شهدای ارامنه در مجتمع حضرت ولیعصر(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مسیحیان ایران عمدتاً ارمنی و آشوری‌اند و صدها سال است در این کشور زندگی می‌کنند. این هموطنان عزیز که خود را ایرانی و بخشی از ملت می‌دانند، صدها شهید تقدیم کشور کرده‌اند. عمده این شهدا، سربازانی هستند که در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌ها به شهادت رسیده‌اند و تعدادی هم در ترورهای منافقین یا بمباران و موشک‌باران شهرهای کشور در طول جنگ، شهید شده‌اند. مقام معظم رهبری با توجه به اهمیت و ارزش بالای خانواده‌های شهدا و لزوم احترام و توجه ویژه نسبت به آنها، از همان ابتدای جنگ تحمیلی، عنایت خاصی به این خانواده‌ها دارند و همواره برنامه مرتب خودشان را برای حضور در منازل شهدا و ابراز محبت و توجه و گفت‌وگوی رو در رو و صمیمانه با خانواده‌های شهدای ارامنه کنار نگذاشته‌اند.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمام تبلیغات اسلامی نیز در جمع دانشجویان و اساتید مسیحی حضور یافت و با آنها سخن گفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما به احترام حضرت مسیح تمام قد می‌ایستیم، گفت:  همین احترام را برای مسیحیان هم قائلیم. پیامبر اسلام  و حقیقت حضرت عیسی، یکی است. حضرت عیسی مردم را به نور و مهربانی دعوت می‌کردند و با ظلم جهل مبارزه می‌کردند و این دقیقاً آموزه دین اسلام است.

وی ادامه داد: حضرت مسیح به قدری در مبارزه با ظلم محکم بود که قصد جانش را کردند. همان راهی که حضرت عیسی طی کرد پیامبر اسلام  هم طی کرد و در واقع پیام اسلام مکمل و ادامه پیام مسیح است.

حجت‌الاسلام قمی اعتماد به جوانان را راه نجات کشور دانست و گفت: مهمترین سرمایه ما جوانانند و با این سرمایه بزرگ می‌توانیم بسیاری از قله‌ها را فتح کنیم. بر اساس تعالیم آسمانی همه ما باید در خدمت مردم باشیم و در این راستا بزرگترین قدم، ساختن این کشور است زیرا حق مردم ایران نیست که در مسابقه پیشرفت جا بمانند و شما مسیحیان هم در این راه سهم دارید. همانطور که تا اینجای کار داشتید.

در پایان این مراسم از خانواده شهید "آلفرد گبری" و تعدادی از دانشجویان مسیحی تجلیل به‌عمل آمد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.