اعطای جایزه‌ فناوری ۲۰۱۸ به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه پزشکی


یکی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه پزشکی به دلیل ارائه‌ نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی موفق به دریافت جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸ از سوی مجموعه‌ Global Health & Pharma شد.

11/21/2018 9:30:30 AM
کد خبر: 349

یکی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی فعال در حوزه پزشکی به دلیل ارائه‌ نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی موفق به دریافت جایزه‌ی فناوری ۲۰۱۸ از سوی مجموعه‌ Global Health & Pharma شد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، این شرکت دانش بنیان تحقیقات خود را در زمینه بیوپلیمرهای دریایی و کاربرد پزشکی آنها آغاز کرد و در حال حاضر با تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم، بندآورنده‌های خونریزی و محلول‌های ضدعفونی کننده برپایه نانونقره فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

محصولات کیتوتک دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گواهی CE، ایزو ۱۳۴۸۵، ۵ ثبت اختراع اروپایی و ۲۲ ثبت اختراع ملی است که از آن جمله می‌توان به محصولات ترمیم زخم کیتوتک برای محدوده وسیعی از زخم‌ها و سوختگی‌ها، محصولات بندآورنده خونریزی برای بندآوردن خونریزی‌های وریدی و شریانی و محلول‌های ضد عفونی کننده سیلوسپت به عنوان تکنولوژی جدیدی از محلول‌های ضدعفونی کننده غیرالکلی با استفاده کلوئید نقره اشاره کرد.

هدف این شرکت ارائه جایگزین‌های ایمن، با کیفیت بالا و غیر تهاجمی برای مصرف کنندگان و سیستم بهداشت و درمان است. بر این اساس همواره محصولات جدیدی در مرزهای دانش ارائه می‌دهند که نمونه آن دستگاه تزریق بدون سوزن است. این دستگاه بدون استفاده از سوزن امر تزریق را انجام می‌دهد. این وسیله به صورت هوشمند و با فشار دادن یک دکمه قابل تنظیم برای تزریق به کودکان و بزرگسال است. از بین بردن ترس از تزریق با سوزن، جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها، استفاده بسیار ساده و انتشار دارو را در داخل بدن به دلیل ورود به عمق لازم بسیار هدفمند از مزایای این محصول به شمار می‌رود.

این شرکت‌ دانش بنیان روش‌های درمانی با استفاده از فناوری ‌نانو ارائه داده است و  "سیلوسپت" یکی از فناوری‌های ارائه شده از سوی این شرکت است که گواهی نانومقیاس نیز دریافت کرده است. خانواده‌ محصولات ضدعفونی کننده‌ سیلوسپت فاقد الکل، بوی بد و رنگ بوده و به هنگام استفاده در محل زخم ایجاد سوزش و درد نمی‌کنند.

اخیرا از سوی جایزه‌ فناوری ۲۰۱۸ از طرف مجموعه‌ Global Health & Pharma به این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده‌ نوین‌ترین راهکارهای پزشکی در آسیای غربی اعطا شد.

Global Health & Pharma پلت‌فرمی برای اشتراک گذاری اطلاعات، فناوری، و نوآوری‌ها در سطح بین‌المللی است که برای ارتقای  شبکه‌های ارتباطی و همکاری بین جوامع جهانی در سه حوزه‌ی سلامت انسان، حیوان و محیط زیست در کشورانگلستان تاسیس شده‌ است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.