یک روستای دیگر در مسیر حلب - ادلب آزاد شد


نیروهای ارتش سوریه موفق شدند یک روستای دیگر به نام «أورم الصغری» را در غرب استان حلب و در مسیر جاده حلب-ادلب آزاد کنند.

2/15/2020 9:30:35 AM
کد خبر: 3648

به گزارش سارنا به نقل از فارس، نیروهای ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در غرب حلب، روز جمعه روستای «اورم الصغری» را آزاد کرده و به عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی در «اورم الکبری» و اطراف آن ادامه می‌دهند.

خبرگزاری سوریه (سانا) جمعه شب گزارش کرد که یگان‌های ارتش روز پنجشنبه پس از آزادسازی روستای کفرجوم و دو منطقه جمعیة المهندسین اولی و الثانی (در جنوب اوروم الصغری)، عملیات خود علیه تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تروریستی متحد آن در چند محور به سمت روستای أورم الصغری واقع در غرب جاده بین‌المللی حلب-دمشق را ادامه داده و مقرهای تروریست‌ها و استحکامات آن‌ها را هدف آتش‌بار خود قرار دادند.


موقعیت اوروم الصغری

 

همزمان با آن یگان‌های ارتش سوریه همچنان به پاکسازی منطقه الراشدین-۴ از تروریست‌ها و مین‌های کار گذاشته شده در این منطقه ادامه داده و شبکه‌ای از تونل‌های مجهز به دستگاه‌های تهویه و نیز استحکامات تروریست‌ها به همراه مقادیری اسلحه و مهمات از جمله خمپاره و گلوله‌های متنوع دست یافتند.

همچنین تعدادی از مین‌ها و بمب‌های دست‌سازی که تروریست‌ها برای جلوگیری از پیشروی یگان‌های ارتش کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.