بنا: به ما گفتند قهرمانی آسیا امتیاز المپیکی دارد اما اینطور نبود/ سطح مسابقات متوسط است


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در تهران به ما گفته بودند قهرمانی آسیا امتیاز المپیکی دارد اما در اینجا متوجه شدیم که اصلاً اینطور نیست و امتیازی ندارد.

2/19/2020 9:40:32 AM
کد خبر: 3696

به گزارش سارنا به نقل از فارس، محمد بنا پس از پایان رقابت‌های روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در رقابت روز اول فقط 2 طلا گرفتیم. به نظرم پشتام هم می‌توانست طلا بگیرد اما بد کشتی گرفت. در مجموع برای روز اول 2 طلا، یک نقره و یک برنز خوب بود و از تیم‌های دیگر جلو هستیم.

وی در مورد کسب مدال در رقابت روز دوم گفت: امین کاویانی و هادی ساروی خیلی امیدوارم که طلا بگیرند اما محسن‌نژاد و اسدی با توجه به اینکه اولین تجربه‌شان در بزرگسالان است یک مقدار کار سختی دارند مخصوصاً در وزن 60 کیلوگرم که قهرمان ژاپنی دنیا حضور دارد. در مجموع امیدوارم در 5 وزن دیگر مدال داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اینکه سطح مسابقات چطور بود، عنوان کرد: برخی تیم‌ها مانند ازبکستان که نایب قهرمان جهان محسوب می‌شوند از برخی نفرات سهمیه گرفته برای قدرت تیمی استفاده کرد. در تهران به ما گفته بودند این رقابت‌ها برای کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد و شاید تیم‌ها برای جمع کردن امتیاز بیایند اما الان که در مسابقات هستیم به ما گفتند اصلاً امتیاز ندارد شاید آنها بهتر از ما این موضوع را می‌دانستند.

بنا افزود: ما هم 90 درصد بچه‌ها را از جام تختی انتخاب کردیم و باید به اوزان غیرالمپیکی که امسال تنها همین رقابت‌ها برگزار می‌شود، به نفرات اول شانس می‌دادیم.

وی در پایان گفت: سطح مسابقات متوسط بود و آنچنان به عنوان قهرمانی آسیا بالا نبود. اگر هم بالا بود با همین تیم قهرمانی‌مان دور از ذهن نبود.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی هند جریان دارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.