بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌‌کند/ ثبات به بازار برمی‌گردد


رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌کند بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه‌شده خود در طول ماه‌های گذشته، تلاش‌ها برای سفته‌بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد.

2/23/2020 1:59:14 PM
کد خبر: 3732

به گزارش سارنا به نقل از فارس، عبدالناصر همتی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: درخصوص آنچه که موجب تصمیم FATF برای اعلام اقدامات تقابلی علیه ایران شد و مطابق انتظار موجب خرسندی دولت آمریکا و موجه نشان دادن تحریم‌های ظالمانه آنها گردید، صحبتی نمی‌کنم.

به دنبال این اقدام، همانگونه که قبلا تاکید کردم، گروهی در تلاش بوده و هستند تا با ایجاد فضای روانی بی‌ثباتی و نیز اعلام نرخ‌های بی‌پایه و غیرمعاملاتی در فضای مجازی در چارچوب فشار حداکثری آمریکا، این تصمیمات را تکمیل کرده و ثبات بازارها از جمله بازار ارز را مجددا به هم بزنند. 

بانک مرکزی با هیجانات بازار، هیجانی برخورد نمی‌نماید بلکه با رویکرد اصولی و استفاده از امکانات و روش‌های تجربه شده خود در طول ماه‌های گذشته و با رهیافت صبر و تدبیر، تلاش‌ها برای سفته‌بازی از طریق تحمیل شوک به بازار ارز را با تقویت اقدامات در دست اجرا، خنثی و ثبات لازم را به بازار اعاده خواهد کرد. به هموطنان عزیز تیر توصیه می‌‌کنم از ورود به دام روانی سفته‌بازان و سودجویان پرهیز نمایند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.