لبیک هیئت‌های مذهبی به رزمایش کمک مؤمنانه


پس از رهنمودهای رهبر انقلاب، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش "کمک مؤمنانه" به‌وجود آمده است.

4/11/2020 3:07:44 PM
کد خبر: 3964

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، از فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب به مناسبت جشن نیمه شعبان، کمک به محرومان در کانون توجهات قرار گرفت و معظم‌له ضمن تحسین مردم در مقابله با کرونا، همگان را برای انفاق جمعی و کمک به محرومان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کنار محورهای اساسی و مهمی که داشت، با یک فراخوان همراه بود، فراخوانی برای برپایی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به فقرا و نیازمندانی که بیماری کرونا زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار داده است.

پس از رهنمودهای رهبر انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی  و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج  وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌وجود آمد.

اغلب هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به میدان عمل آمده‌اند و یقیناً در رزمایش جدید، این حرکت با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

نخستین قدم را مهدی سلحشور در شهر مقدس قم برداشت. سلحشور در برنامه تلویزیونی روایت هیأت از تهیه و تأمین غذای نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد. او گفت که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی که عموم مردم را درگیر خود کرده است به این نتیجه رسیده‌اند که در مسائل کمک‌رسانی و خدمات اجتماعی پیشقدم شوند.

هیئت عبدالله‌ابن الحسن (ع) نیز در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان، بنا دارد که یک‌هزار سبد کالا برای نیازمندان در آستانه ماه رمضان تهیه کند.

هزاران هیئت دیگر که نمی‌توان نام آنها را یک به یک آورد، در ماه مبارک رمضان حضوری با قدرت در رزمایش کمک مؤمنانه خواهند داشت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.