لیگ قهرمانان اروپا؛

اگر پاری‌سن‌ژرمن حذف شود چه اتفاقی برای نیمار و امباپه می‌افتد؟


اگر تیم فوتبال پاری‎سن‌ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود تیم‎های مطرح اروپا برای جذب نیمار و کیلیان امباپه هجوم خواهند آورد.

11/28/2018 11:04:54 AM
کد خبر: 398

به گزارش سارنا به نقل از مهر، سئوالاتی وجود دارند که در دنیای فوتبال بارها و بارها پرسیده می‌شوند. یکی از آن‌ها این است: اگر تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در رقابت‌های این دوره لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی حذف شود چه اتفاقی می افتد؟

این تیم نیمار و امباپه را دارد، دو بازیکنی که باشگاه‌های بزرگ دنیا به دنبال جذبشان هستند و می‌دانند یوفا تیم فرانسوی را زیر نظر دارد و اگر این تیم در لیگ قهرمانان موفق نباشد باید یکی از ستاره‌هایش را بفروشد.

قهرمان فرانسه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گروهش سوم است و ۵ امتیاز کسب کرده است. بالاتر از این تیم لیورپول و ناپولی با ۶ امتیاز قرار دارند. این تیم در دو دوره قبل در مرحله یک هشتم نهایی حذف شده و ۴۰۰ میلیون هم خرج کرده است. در نتیجه ناکامی در این دوره به معنی ناکامی سرمایه‌گذاری‌های کلان مالک ثروتمند این باشگاه است.

از طرفی پی‌اس‌جی دوره قبل ۶۲ میلیون یورو از این رقابت‌ها به دست آورده و این یعنی این باشگاه باید برای این فصل درآمد داشته باشد تا مجبور به فروش بازیکنانش نباشد. مخصوصا که زیر ذره‌بین یوفا هم قرار گرفته است.

در صورتی که این تیم مجبور به فروش بازیکن باشد طبیعتا باید بازیکنانی مانند نیمار یا کیلیان امباپه که قیمت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان دارند را بفروشد. درباره نیمار، ستاره برزیلی باید گفت تیم فرانسوی رقم هنگفتی پرداخته تا او را با شرایطی خاص از بارسلونا به خدمت گیرد و باشگاه‌های مطرحی هم به دنبال جذبش هستند. امباپه هم شرایط مشابهی دارد و بسیاری از تیم‌ها دوست دارند او را در اختیار داشته باشد.

تا زمانی که اجباری در کار نباشد تیم فرانسوی حاضر به فروش هیچ یک از این بازیکنان نیست. این تیم ثابت کرده تیمی است که بیشتر ستاره می‌خرد تا این که بفروشد. اما اگر فشار یوفا باشد بر خلاف میلش باید چشم روی یکی از این بازیکنان ببندد که تیم‌های بسیاری هم به دنبال جذبشان هستند، تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و ...

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.