سود ۲۴ میلیون یورویی بارسلونا از کاهش دستمزدها


باشگاه بارسلونا توانست با کاهش ۷۰ درصدی دستمزدها ۲۴ میلیون یورو پس‌انداز کند.

4/29/2020 12:23:30 PM
کد خبر: 4075

باشگاه بارسلونا توانست با کاهش ۷۰ درصدی دستمزدها ۲۴ میلیون یورو پس‌انداز کند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا با بازیکنان خود به توافق رسید تا دستمزد خود را در روزهای قرنطینه ۷۰ درصد کاهش دهند. با بازگشت به تمرینات در چهارم می، این تعهد به پایان خواهد رسید.

بر این اساس باشگاه از زمانی که این موضوع به صورت رسمی اعلام شد ۲۴ میلیون یورو تنها از بازیکنان نخست تیم پس انداز کرد. در مجموع یک سال باشگاه می‌تواند ۹.۹ درصد از دستمزدها را ذخیره کند.

همچنین بازیکنان بارسا از چهارم می ۱۰۰ درصد دستمزد خود را دریافت نخواهند کرد و دو درصد از آن کاهش خواهد یافت تا کارکنان باشگاه بتواند حقوق خود را دریافت کنند.

آبی اناری ها اکنون خود را برای بازگشت به تمرینات در دوشنبه آینده آماده می کنند. بازیکنان توسط مربی های بدنساز محافظت می شدند تا در پیش فصل قبل از برگزاری بازی‌ها بدنشان روی فرم باشد.

بازیکنان تیم کاتالانی خط قرمز دارند و داشتن اضافه وزن ممنوع است. آنها با وجود این که شش هفته است در قرنطینه به سر می‌برند نباید از وزن ایده‌آل خود بیش از ۲ کیلو بیشتر داشته باشند.

فوتبال اسپانیا بالاخره می‌تواند کار خود را شروع کند. دولت این کشور به تیم‌ها اجازه داده تمرینات خود را از دوشنبه آینده از سر بگیرند. تمرینات به صورت انفرادی خواهد بود.

انتهای پیام

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.