محمودی: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وجود ندارد/3 ماه زمان در اختیار فدراسیون قرار گرفت


عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: جمع‌بندی نهایی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال انجام نشده و عجله‌ای هم وجود ندارد.

6/6/2020 10:05:50 AM
کد خبر: 4252

به گزارش سارنا، بهنام محمودی در گفت‌وگو با فارس، درمورد برگزاری جلسه هیأت رئیسه و حضورش در این نشست، اظهار داشت: جلسه خوبی بود. در موضوع در دستور جلسه بود که صحبت‌های مختلفی درمورد آنها مطرح شد. تجزیه و تحلیل برای انتخاب سرمربی آینده تیم ملی هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه هیأت رئیسه بود.

وی ادامه داد: بندهایی در آیین‌نامه هم وجود داشت که باید اصلاح می‌شد. اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را معرفی کردند و مسئولان مربوطه هم قرار شد تا آنها را اصلاح کنند. بندهایی مربوط به ورودی تیم‌ها، حضور دو تیم از یک استان و مبلغ قراردادها و ... از جمله موارد آن بود.

پیشکسوت والیبال ایران درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی، خاطرنشان کرد: نظرات مختلفی درخصوص سکان‌دار آینده تیم ملی وجود داشت و هنوز جمع‌بندی نهایی صورت نگرفته است. تمام اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در نهایت مقرر شد که فدراسیون 2 تا 3 ماه دیگر برای بررسی آن زمان داشته باشد.

محمودی افزود: توقعات از والیبال بالا است و مردم فقط می‌خواهند که موفقیت این رشته را ببینند. از طرفی چند موضوع دیگر هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. حضور ایران در المپیک و برخی مسائل مالی هم مهم است داورزنی باید آنها را مدنظر داشته باشد.

وی درخصوص شرایط شهرام محمودی، گفت: خوشبختانه وی عمل خوبی داشت و با گذشت زمان قطعاً به شرایط ایده‌آل بازخواهد گشت. در حال حاضر وی می‌تواند به راحتی راه برود و از چند روز دیگر هم فیزیوتراپی را آغاز خواهد کرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.