قالیباف: اگر مجاهدت نگهبانان وطن نباشد دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی مضایقه نمی‌‌کند


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به‌ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

6/7/2020 8:17:12 AM
کد خبر: 4257

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 18 خرداد) پارلمان در نطق پیش از دستور خود، گفت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است، اجازه می‌خواهم در ابتدای جلسه از شهدای حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی یادی کنیم.

رئیس مجلس اظهار داشت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به‌ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

قالیباف تصریح کرد: شهیدان آن حادثه قهرمانان ملی هستند که خون پاکِ آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی ــ صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند، به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آنها ریخته شده، توفیق خدمت به اسلام و ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد:  اگرچه ظاهراً یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اکنون این موضوع اثبات شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دست‌شان می‌رسید برای کشتار دسته‌جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.