جانز هاپکینز: مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز دو میلیون و 300 هزار نفر عبور کردند


با ابتلای نزدیک به 31 هزار نفر دیگر به ویروس کرونا در آمریکا در 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس در این کشور به دو میلیون و 310 هزار و 786 نفر رسید.

6/23/2020 8:49:05 AM
کد خبر: 4381

به گزارش سارنا به نقل از فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار و ۹۱۱ مورد جدید به مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا افزوده شده است و آمار کلی این افراد در این کشور به دو میلیون و ۳۱۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۴۲۴ نفر دیگر در ارتباط با «کووید-۱۹» در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند تا شمار کلی قربانیان ویروس ناشناخته کرونا در این کشور به ۱۲۰ هزار و ۳۹۳ نفر برسد.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام کرونا با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می دهد که تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته و همچنین قربانیان آن در آمریکا مجدداً روندی صعودی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را دو میلیون و ۳۸۸ هزار و ۱۵۳ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۲۲ هزار و ۶۱۰ نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با ۴۱۱ هزار و ۹۷۲ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۲۶۸ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته مجموع افرادی که در جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند به ۹ میلیون و ۷۳ هزار و ۳۸۶ نفر رسید و از آن میان ۴۷۱ هزار و ۶۴۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۰۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و قربانیان کرونا است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.