سلطانی‌فر: عمده افتخارات المپیکی ایران بعد از انقلاب به دست آمد


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتخارات ورزشکاران ایران در عرصه بین المللی گفت: عمده افتخارات المپیکی ایران بعد از انقلاب به دست آمد.

6/23/2020 10:50:37 AM
کد خبر: 4390

به گزارش سارنا به نقل از مهر، مسعود سلطانی فر صبح امروز سه شنبه در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش جهان از تلاش همه جانبه صورت گرفته برای افتتاح موزه ملی ورزش و این تالار تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به حضور هاشمی طبا در مراسم گفت: وی سال ها ایده و انگیزه داشت که این اتفاق بیفتد، در مراحل کار انگیزه دادند و طرح ایده داشتند، خسروی وفا هم ما را همراهی کرد.

هاشمی طبا ادامه داد: اقدامی که برای رونمایی از تندیس قهرمانی داریم و گام اول آن امروز برداشته می شود، ارزشمند است و باعث می شود موضوع قهرمانان در اذهان باقی مانده و نسل به نسل منتقل شود.

وی با اشاره به ١٦ دوره حضور ورزش ایران در ادوار مختلف بازی های المپیک تصریح کرد: بخش عمده افتخارات المپیکی ایران بعد از انقلاب به دست آمد، ورزش کشور از ادوار مختلف المپیک ١٦ مدال طلا به دست اورد که ١٥ طلا بعد از انقلاب بوده است.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه طرح اولیه مکان جدید موزه ملی ورزش تهیه شده، خاطرنشان کرد: بنا داریم امسال با تامین منابع، عملیات اجرایی را آغاز کنیم امیدواریم. بنایی فاخر به عنوان موزه داریم که آن را مستقل از فضای اداری تاسیس خواهیم کرد.

 زینب حاجی حسینی

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.