البخیتی: موشک‌ها با دقت بالا به اهداف در عمق عربستان اصابت کردند/ نقاط مهمتری را هدف قرار می‌دهیم


عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی درباره تداوم تجاوز به خاک یمن هشدار داد و خطاب به متجاوزان گفت: اگر جنگ را متوقف نکنید در آینده اهداف مهمتر و حساس‌تری را نشانه خواهیم رفت.

6/24/2020 8:05:03 AM
کد خبر: 4404

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، "محمد البخیتی"  عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی شب گذشته علیه چندین هدف نظامی در ریاض گفت:  عملیات شب گذشته در چهارچوب «حق مشروع» دفاع از خود صورت گرفته است و تا زمانی که عربستان دست از محاصره و جنگ با یمن بر ندارد این حملات ادامه خواهند داشت.

وی در خصوص زمان بندی این عملیات افزود: این حملات در حالی صورت گرفته که سعودی‌ها به اقدامات تجاوزکارانه خود در جبهه‌های نبرد و همچنین علیه غیرنظامیان شدت زیادی بخشیده‌اند و محاصره مردم یمن را نیز شدید‌تر کرده‌اند. دشمن مانع ورود سوخت به یمن می‌شود که این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای شهروندان یمنی شده است. کارگرها و کشاورزان و صاحبان صنایع و پروژه‌های مختلف و حتی کودکانی که نیازمند رسیدگی پزشکی با دستگاه‌های مختلف هستند به واسطه منع ورود سوخت آسیب زیادی دیده‌اند.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در خصوص پیام این عملیات بزرگ گفت: پیام این حملات روشن است، به محاصره یمن و جنگ پایان دهید تا ما نیز عملیات خود را متوقف کنیم. همان طور که می‌دانید و آنها نیز می داننداگر جنگ را متوقف نکنند باید ضربات ما را که روند آنها نیز افزایشی خواهد بود تحمل کنند، در آینده اهداف مهمتر و حساس‌تری را نشانه خواهیم رفت.

محمد البخیتی در خصوص اهدافی که شب گذشته مورد حمله قرار گرفتند اعلام کرد: در این عملیات وزارت دفاع و پایگاه نظامی ملک سلمان و ساختمان استخبارات عربستان و چند هدف دیگر موشک باران شده‌اند.

وی ادعای سعودی درباره حمله به اهداف غیرنظامی را بی اساس خواند و تاکید کرد: تمام این اهداف نظامی بودند و ادعای حمله به مراکز غیرنظامی که از سوی سعودی ها مطرح می شود صحت ندارد.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله درباره اصابت موشک‌ها به اهداف مورد نظر نیز گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم موشک‌ها و پهپاد‌ها با دقت بالایی به اهداف خود اصابت کرده‌اند و با توجه به حضور تعداد زیاد نیروهای نظامی در این مناطق به نظر می‌رسد که دشمن متحمل تلفات زیادی شده باشد. همچنین صدای انفجارهای پی در پی و ستون‌های دودی که بر فراز اهداف مورد نظر مشاهده شدند نشان دهنده اصابت دقیق موشک‌ها و پهپادها به اهدافشان است.‎

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.