واکنش حزب‌الله لبنان به عملیات "سپر شمال" اسرائیل


عضو شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد، مقاومت در حالت آماده‌باش و هوشیاری کامل و مراقبت شدید از همه اقدامات دشمن در همه جبهه‌هاست.

12/5/2018 8:40:03 AM
کد خبر: 445

عضو شورای سیاسی حزب‌الله اعلام کرد، مقاومت در حالت آماده‌باش و هوشیاری کامل و مراقبت شدید از همه اقدامات دشمن در همه جبهه‌هاست.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، حسن حب الله، عضو شورای سیاسی حزب‌الله گفت: اسرائیل می‌داند دوره‌ای که حمله می‌کرده و ابتکار عمل و انجام حملات در اختیارش بود، گذشته است و مقاومت امروز می‌تواند با هرگونه حملات اسرائیل مقابله کرده و خسارت‌هایی را به این رژیم وارد کند. مقاومت می‌تواند رژیم اشغال‌گر را مانند جنگ غزه، جنگ لبنان و جنگ‌های پیش از آن هدف قرار دهد.

وی افزود، رژیم اشغال‌گر پس از جنگ سی و سه روزه جرأت نمی‌کند علیه مقاومت دست به اقدامات خصمانه بزند زیرا می‌داند مقاومت قادر است آنها را مورد هدف قرار دهد.

حب‌الله تاکید کرد، مقاومت زنجیره تکامل یافته‌ای است و نمی‌توان مقاومت غزه و لبنان را جدا کرد، دشمن یکی است و مقاومت هم هر چند در جبهه‌های مختلف باشد یکی است. غیر ممکن است که حزب‌الله به رژیم اشغال‌گر اجازه دهد، جبهه‌ای از جبهه‌های مقاومت را مورد حمله قرار دهد.

ارتش اسرائیل امروز از آغاز عملیات "سپر شمال" برای شناسایی و انهدام تونل‌هایی که حزب‌الله در مرز با اراضی اشغالی ایجاد کرده خبر داد. فرماندهی شمالی با مشارکت سازمان اطلاعات و مهندسی جنگ عملیات مذکور را اجرایی می‌کند.

از سوی دیگر، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت،‌ به وزرای اسرائیلی دستور داده شده هیچ‌گونه مصاحبه و اظهارنظری با رسانه‌ها درباره عملیات سپر شمال صورت نگیرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.