مستندی از تشییع پیکر سردار سلیمانی تولید می‌شود/ خاطرات ۴۰ ساله یک سرباز از حاج قاسم


پیمان‌ غنی‌زاده از ساخت دو مستند با محوریت سردار سلیمانی خبر داد؛ مستندی از تشییع پیکر شهید سلیمانی و روایتی متفاوت از سربازی که همیشه همراه حاج قاسم بود.

8/15/2020 1:24:45 PM
کد خبر: 4638

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، پیمان غنی‌زاده، مستندساز در گفت‌وگو با تسنیم، از ساخت مستندی با محوریت تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد و گفت: مستندی از روایت تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی در استان‌های مختلف کشورمان در دست تولید داریم که اکنون مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد.

وی اضافه کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و مراسم تشییع باشکوه ایشان در استان‌های مختلف کشور، 5-6 گروه مستندسازی را بسیج کردیم که به شهرهای اهواز، تهران، مشهد و کرمان رفته و تصاویری از آن مراسم باشکوه را ثبت و ضبط کردند. در حقیقت به ترتیب همان مسیری که پیکر ایشان در نقاط مختلف کشورمان تشییع شد، تصویربرداری داشتیم و قرار است به همان ترتیب تدوین شود.

او تأکید کرد: فکر می‌کنم نمایش این مستند بتواند فضای معنوی همان روزهای ابتدایی شهادت سردار سلیمانی را دوباره زنده کند. نام فعلی کار «راز خوشبختی» است که شاید عوض شود. در نظر داریم مستندی 20 تا 30 دقیقه‌ای تولید شود.  

این مستندساز در مورد دیگر اثری که مراحل پیش تولید را سپری می‌کند، گفت: مستند دیگری که در حال تولید است، «سردار به روایت سرباز» است، این اثر مستند، روایت سربازی است که از ابتدا یعنی حضور حاج قاسم در لشگر 41 ثارالله تا حضور ایشان در عراق و سوریه به عنوان تصویربردار همواره همراه سردار سلیمانی بوده است. او تصاویر و قصه‌های نابی از حاج قاسم در سینه دارد که می‌تواند به معرفی ابعاد شخصیتی ایشان بیشتر کمک کند.

غنی‌زاده درخصوص روند تولید این فیلم مستند گفت: مجوز پیش تولید این کار را دریافت کردیم و تا حدی پیش رفتیم اما به بن‌بست‌هایی خوردیم و حالا در حال دریافت مجوزهایی از بنیاد شهید سلیمانی هستیم تا وارد ضبط و تولید شویم. کارگردان این مستند حسن وزیرزاده است. این مستند با سرمایه‌گذاری مؤسسه انوار رسول اعظم تولید می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.