داستانی عاشقانه در بستری تاریخی

سریال محرم شبکه دو را با عکس بشناسید


با اعلام رسمی نام مجموعه های نمایشی محرم ۹۹، «بوم و بانو» به عنوان سریال محرمی شبکه دو سیما معرفی شد؛ مجموعه ای که به رغم فراز و نشیب ها در ساخت آماده می شود تا چند روز دیگر روی آنتن برود.

8/16/2020 7:50:37 AM
کد خبر: 4646

با اعلام رسمی نام مجموعه های نمایشی محرم ۹۹، «بوم و بانو» به عنوان سریال محرمی شبکه دو سیما معرفی شد؛ مجموعه ای که به رغم فراز و نشیب ها در ساخت آماده می شود تا چند روز دیگر روی آنتن برود.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب سال گذشته مقابل دوربین رفت.

این پروژه همکاری جدید سلطانی و زرین‌کوب پس از سریال «ستایش» محسوب می شود.

سریال تاریخی «بوم و بانو» مقطع دوره پهلوی را به نمایش می‌کشد و کاری در حوزه تاریخ معاصر به شمار می‌آید. این مجموعه به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز آماده می‌شود و روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است.

 

 

 

سعید سلطانی که علاوه بر «ستایش» تجربه ساخت سریال‌های تاریخی چون «پس از باران» و «خانه‌ای در تاریکی» را در کارنامه هنری‌اش دارد، باز هم به سراغ بخشی از تاریخ ایران رفته و روایتگر قصه‌ای تاریخی در «بوم و بانو» شده است.

 

در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی، دیبا زاهدی و... در سریال بوم و بانو ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه داستان سریال آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی‌آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد...

«بوم و بانو» اردیبهشت ماه با اعلام خبری مبنی بر ۷۰ درصد پیشروی کار همراه بود اما اوایل مرداد ماه بود که با حاشیه اعلام توقف ساخت مواجه شد. با این حال تهیه کننده در همان زمان با نادرست خواندن این خبر اعلام کرد، «ما برای رساندن پروژه به زمان پخش (ماه محرم) دو گروه کارگردانی گذاشتیم که به دلیل شرایط مالی توان همکاری با گروه دوم را نداریم؛ این بدین معنی نیست که کل پروژه متوقف است.»

آرمان زرین‌کوب در عین حال از مشکلات مالی این پروژه گفته و عنوان کرده بود: متاسفم که می‌گویم ما با مشکلات مالی مواجه هستیم و منکر این نمی‌توان بود اما همچنان در حال تصویربرداری پروژه هستیم و فعلا با همکاری گروه کار می‌کنیم؛ البته تا چه زمانی امکان این نوع فعالیت برای همکارانم هست، نمی‌دانم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.