مقام اماراتی: مقامات اسرائیلی را از هر اقدام خرابکارانه آگاه خواهم کرد


رئیس پلیس دبی در مصاحبه‌ای گفت که مقامات اسرائیلی را از هرگونه اقدام «تروریستی» و «خرابکارانه» آگاه خواهد کرد.

8/17/2020 7:28:06 AM
کد خبر: 4661

به گزارش سارنا به نقل از فارس، «ضاحی خلفان» رئیس پلیس دبی در مصاحبه‌‌ای به دفاع از سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که دو طرف باید همکاری‌ها در تمامی زمینه‌ها را توسعه دهند.

به نوشته وبگاه الجزیره، او در گفت‌و‌گو با شبکه ۱۲ اسرائیل، گفت: «اگر بدانم که قرار است جنایتی در اسرائیل رخ دهد، مثلا انفجاری صورت گیرد، چون یک فرد امنیتی هستم، فورا سازمان‌های امنیتی اسرائیل را در جریان قرار می‌دهم.» 

ضاحی خلفان با تاریخی خواندن سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی، گفت که حاضر است صهیونیست‌ها را در خانه‌اش میزبانی کند.

او در خصوص ترور «محمود المبحوح» از فرماندهان جنبش حماس در سال ۲۰۱۰ به دست موساد در امارات، نیز گفت که موساد گمان می‌کرد این عملیات افشا نمی‌شود اما شد و ترور المبحوح یک اشتباه راهبردی بود.

او همزمان در سلسله توئیت‌هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فلسطینی‌ها باید از ابتدا مسیر مذاکره و سازش را در پیش می‌گرفتند و اکنون نیز باید حماس را از بین برده و تنها جنبش فتح باقی بماند.

شامگاه پنج‌شنبه پیش(۲۳ مرداد)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد  تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

اقدام امارات متحده عربی در علنی کردن توافق با رژیم اشغالگر قدس بر سر عادی‌سازی روابط، به رغم استقبال محور سعودی- آمریکایی، با محکومیت شدید اغلب کشورهای عربی و اسلامی و ملتها همراه است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.