«فریدا»ی محرمی با صدای محسن چاووشی


«فریدا» از اول محرم، به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده پخش خواهد شد.

8/22/2020 7:36:27 AM
کد خبر: 4703

«فریدا» از اول محرم، به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده پخش خواهد شد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه،  «فریدا» مروری نمایشی است بر بخشی از مهم‏ترین وقایع صدر اسلام، عاشورا و مسایل سیاسی حاکم بر آن زمان که با زبان معاصر  آنها را بیان خواهد کرد.

نام این برنامه برگرفته از کتاب «درالثـمـین» و روضه جبرئیل بر آدم است که می‏‌فرمایند: یَقتُل عَطشاناً غَریباً وحیداً فریداً لیس لهُ ناصِر و لا مُعین (او را با لب تشنه می‌کشند؛ در حالی که غریب ، بی‏‌کس و «تنها» است و یار و یاوری ندارد.) و فریدا، در لغت به معنی «تنها» است.

در هر قسمت یک مصاحبه، مناظره و محاکمه با نقش آفرینان واقعه‌ی کربلا در هر دو سپاه اشقیا و اولیا، ۳ بخش اصلی هستند و کارتون استریپ، موشن‌گرافی و گفت و گوهایی متفاوت با پیرغلامان امام حسین (ع)   بخش‌‏های دیگر این برنامه را تشکیل می‏‌دهد.

«فریدا»، از جمعه ۳۱ مردادماه هر روز در ۱۳ قسمت ۶۰ دقیقه‌‏ای، در ایام محرم از فیلیمو پخش خواهد شد که تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را «حامد جوادزاده» و خوانندگی و آهنگسازی تیتراژ را «محسن چاوشی» برعهده دارد. پس از قطعات کلاغ سیاه، تنهاترین و او، این اثر چهارمین قطعه آیینی چاوشی به شمار می‌رود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.