پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به سرمربی پرطرفدار!


یک باشگاه لیگ برتری که از بودجه دولتی استفاده می‌کند در تازه‌ترین اقدام خود به یکی از مربیان مطرح فوتبال ایران پیشنهاد سرسام‌آوری ارائه داده و روی درخواستش هم ایستاده است!

8/31/2020 2:12:41 PM
کد خبر: 4717

به گزارش سارنا به نقل از مهر، با پایان فصل نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر و آغاز فصل نقل و انتقالات، خبرهای عجیب زیادی منتشر شده است که ناشی از فعالیت دلال‌ها در فصل نقل و انتقالات است و هر روز رقم‌های جدیدی از پیشنهادات به بازیکنان و مربیان مطرح می‌شود.

رقم‌های میلیاردی در حالی به عنوان پیشنهاد از سوی بازیکنان و مربیان مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی وزارت ورزش تاکید کرده‌اند باید رقم قرارداد فوتبالیست‌ها در حد معقول باشد. در این راستا عنوان شده بود که برای یک فصل رقمی حدود ۳ میلیارد تومان به عنوان سقف قرارداد در نظر گرفته شده است.

با این حال از آنجایی که نظارتی در این بخش وجود ندارد هر روز قیمت‌ها بالاتر می‌رود و هر بازیکنی بسته به میزان برش دلالش پیشنهادش را ارائه می‌دهد. در این میان اما برخی مدیران باشگاه‌ها با تدبیری که دارند فریب این پیشنهادات را نمی‌خورند اما برخی به راحتی می‌پذیرند چرا که هم خودشان نفع می‌برند و هم اطرافیانشان. ضمن اینکه به دلیل هزینه کردن از جیب دولت و مردم اصلاً نگران تامین این مبالغ نیستند!

در این میان برخی باشگاه‌هایی که از بودجه دولت و از جیب مردم هزینه می‌کنند به دنبال هزینه کردن کلان برای فصل بیستم لیگ برتر هستند. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد یکی از این باشگاه‌ها که قدمت زیادی هم در لیگ برتر ندارد اما بسیار خبرساز و پرحاشیه بوده است، در تازه‌ترین اقدام خود به یکی از مربیان جوان اما مطرح فوتبال ایران پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی داده است!

این پیشنهاد برای سه سال مطرح شده و مربی مد نظر که از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد هنوز پاسخ قطعی به آن نداده است. با این حال مشخص نیست این باشگاه بر چه اساسی چنین رقمی را به این مربی پیشنهاد داده است. حتی اگر وی بهترین مربی ایران هم باشد - که نیست - پرداخت چنین رقمی در وضعیت اقتصادی فعلی دور از ذهن و کاملاً بدون تدبیر است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.