عرضه نرم‌افزاری برای دسترسی به موسیقی با لحاظ کردن حقوق صاحبان آثار


با هدف دسترسی و خرید آسان‌تر موسیقی، یکی از شرکت‎‌های فناور اپلیکیشن‌هایی را در این حوزه با لحاظ کردن حقوق ناشران و صاحبان آثار موسیقی عرضه کرد.

8/31/2020 2:39:47 PM
کد خبر: 4723

با هدف دسترسی و خرید آسان‌تر موسیقی، یکی از شرکت‎‌های فناور اپلیکیشن‌هایی را در این حوزه با لحاظ کردن حقوق ناشران و صاحبان آثار موسیقی عرضه کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، فرزاد آقاطهرانی، مدیر عامل این شرکت با اشاره به پیاده سازی نرم افزاری در حوزه موسیقی و سرگرمی، گفت: تلاش کردیم تا ضمن این‌که حقوق ناشران و صاحبان آثار موسیقی در ایران رعایت شود، تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان از نسخه دیجیتال آثار خود منتفع شوند، ضمن این‌که مخاطبان به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

وی با بیان این‌که "بیپ تونز"، بر بستر تلفن همراه و اینترنت قابل دسترسی است، ادامه داد:، بیپ تونز این امکان را می دهد که بدون نیاز به بسترهای خارجی، کاربران قبل از خرید بتوانند دموی قطعات یک آلبوم را بشنوند و حتی امکان خرید قطعات انتخابی از یک آلبوم موسیقی را هم داشته باشند؛ از این رو دسترسی و خرید قانونی موسیقی به‌صورت دیجیتال، کار را برای کاربران تسهیل کرده است.

به گفته مدیرعامل این شرکت، محتوای کیفی و هم به لحاظ کمی نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه را مزیت بیپ‌تونز دانست و گفت: خرید موسیقی از بیپ تونز به مراتب نسبت به پلتفرم‌های خارجی برای مردم ایران ساده‌تر و ارزان‌تر است.

بر اساس اعلام معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، وی با بیان این‌که عرضه آثار به صورت دیجیتال باعث کاهش مصرف مواد اولیه تولید بسترهای هزینه‌بر فیزیکی مانند لوح‌های فشرده می‌شود، عنوان کرد: بخشی از مواد اولیه این لوح‌ها وارداتی هستند که هزینه‌های سنگینی را برای کشور به همراه دارند. همچنین با راه‌اندازی فروش دلاری بیپ تونز این امکان برای هموطنان خارج از کشور فراهم شده تا بتوانند به‌صورت ارزی خرید کنند و آثار تولید داخل را به موقع و با رعایت حقوق صاحب اثر در اختیار داشته باشند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.