پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران به آلکنو تایید شد


مدیر روابط عمومی باشگاه زنیت‌کازان پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران به آلکنو را تایید کرد.

9/7/2020 12:54:49 PM
کد خبر: 4776

به گزارش سارنا به نقل از فارس، کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خود مصوب کرد که از مربی طراز اول جهانی برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو استفاده شود.

در شرایطی که مسئولان فدراسیون والیبال این روزها به دنبال برگزاری جلسات مختلف به بهانه انتخاب سرمربی تیم ملی هستند  و صحبت‌های مختلفی را مطرح می‌کنند، شنیده می‌شود توافقات نهایی بین فدراسیون ایران و ولادیمیر آلکنو، سرمربی پرافتخار روسی انجام شده است. آلکنو چند دستیار ایتالیایی دارد و به نظر می‌رسد برای حضور آنها در تیم ملی ایران هم صحبت‌هایی مطرح شده است.

روز گذشته فدراسیون والیباال در بیانیه‌ای اعلام کرد «تاکید می شود که فدراسیون والیبال تا کنون با هیچ گزینه‌ای برای هدایت تیم ملی کشورمان وارد گفت‌وگو و مذاکره نشده است و فهرست منتشر شده، در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده و مورد تایید نیست.گفتنی است گزینه‌های نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی، بر اساس جمع بندی و تصمیم کمیته فنی، مشخص و اعلام خواهد شد.»

با این شرایط عظمت میرزایف، رئیس روابط عمومی باشگاه زنیت‌کاران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خبر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران به ولادیمیر آلکنو را تایید کرد.

وی گفت: به آلکنو پیشنهاد شده تا هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده بگیرد و در حال حاضر وی مشغول بررسی این پیشنهاد است. آلکنو در حال حاضر به تیم زنیت برگشته و هدایت این تیم را برعهده گرفته است.

مدیر روابط عمومی باشگاه زنیت کازان خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم بگویم که او این پیشنهاد را می‌پذیرد یا خیر، چون خودش باید در این خصوص صحبت کند. من به خودم اجازه نمی‌دهم تا در این مورد حرفی بزنم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.