لیگ قهرمانان آسیا - قطر

پیروزی پرسپولیس برابر التعاون عربستان/ صدرنشینی سرخ‌ها در آسیا


تیم فوتبال پرسپولیس با دو پیروزی رفت و برگشت برابر تیم التعاون عربستان از شکست نماینده قطر بهترین استفاده را کرد و صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد.

9/19/2020 7:38:07 AM
کد خبر: 4861

به گزارش سارنا به نقل ا مهر، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، از ساعت ۲۲:۳۰ امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین دیدار خود در ورزشگاه اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید. 

یحیی گل محمدی برای این دیدار حامد لک، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، بشار رسن( ۸۸ امید عالیشاه)، احسان پهلوان(۹۰ احمد نوراللهی)، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر(۶۹ آرمان رمضانی) را به میدان فرستاد.

این بازی در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان ایران دیدار رفت را یک بر صفر برده بودند و با توجه به شکست الدحیل برابر شارجه این شانس را داشتند که با پیروزی برابر نماینده عربستان به صدر جدول گروه سوم صعود کنند.

در نیمه اول شاگردان گل محمدی بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند اما پس از رسیدن به پشت محوطه جریمه حریف برنامه خاصی برای به خطر انداختن دروازه این تیم نداشتند و به ندرت صاحب موقعیت خطرناک شدند.

تیم التعاون هم که در نیمه اول دفاع پرتعداد را در دستور کار قرار داده بود در چند موقعیت تلاش کرد خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کند که این تیم هم در خلق موقعیت خطرناک موفق نبود.

بهترین موقعیت پرسپولیس در دقیقه ۴۵ شکل گرفت که در یک موقعیت عیسی آل کثیر با حرکت در عرض ضربه فنی دقیقی را به سمت دروازه التعاون زد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

شروع نیمه دوم برای سرخپوشان همچنان هجومی بود و این تیم خیلی زود توانست مزد برتری اش را بگیرد. در دقیقه ۴۹ این دیدار پاس وحید امیری درون محوطه جریمه با خطای مدافع التعاون روی عیسی آل کثیر همراه شد تا داور عراقی به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد که این ضربه را بشار رسن به گل برتری پرسپولیس تبدیل کرد. 

بعد از این گل نماینده عربستان تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما عملکرد بدون اشتباه مدافعان اجازه این کار را به تیم خریف نداد. در مقابل این پرسپولیس بود که در دقیقه ۷۰ توسط بشار رسن دروازه التعاون را به شدت تهدید کرد که ضربه این بازیکن به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و یک موقعیت خوب برای سرخپوشان از دست رفت.

در دقیقه ۸۸ این دیدار امید عالیشاه به جای بشار رسن وارد زمین شد تا یک نیروی تازه نفس بتواند کمک حال پرسپولیس در زمان باقی مانده باشد. در این دقایق حامد لک و آرمان رمضانی از داور عراقی کارت زرد دریافت کردند. احمد نوراللهی هم در دقیقه ۹۰ به جای پهلوان وارد زمین شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به صدر جدول گروه سوم صعود کرد تا شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد. دیدار بعدی این تیم روز دوشنبه برابر الدحیل قطر خواهد بود.

 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.