معاون علمی رئیس جمهور: 6 شرکت و موسسه پژوهشی در حوزه تولید "واکسن کرونا" فعالند/ خبرهای خوبی در راه است


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به فعالیت شش شرکت و موسسه پژوهشی در حوزه تولید واکسن کرونا، گفت: اتفاقات خوبی در این حوزه در راه است که خبرهای آن توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

9/19/2020 11:25:48 AM
کد خبر: 4871

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به فعالیت شش شرکت و موسسه پژوهشی در حوزه تولید واکسن کرونا، گفت: اتفاقات خوبی در این حوزه در راه است که خبرهای آن توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

دکتر سورنا ستاری در حاشیه افتتاح فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی کرونا، گفت: خوشبختانه هم اکنون تمام تجهیزات حفاظتی، پزشکی و دارویی کرونا در کشور تولید می‌شود و وارداتی در این زمینه نداریم.

وی افزود: در حوزه تولید واکسن کرونا هم اقدامات خوبی در حال انجام است و شش شرکت و موسسه پژوهشی در این زمینه فعالند.

ستاری خاطرنشان کرد: با همت نیروهای نخبه کشور در این حوزه اتفاقات خوبی رخ داده که خبرهای آن توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ادامه پارک های علم و فناوری را یکی از پایه های اصلی توسعه فناوری در کشور دانست و عنوان کرد: در همین راستا برنامه جدی برای توسعه این مراکز داریم

ستاری تصریح کرد: در این سفر هم برنامه داریم تا در خصوص توسعه پارک علم و فناوری کرمانشاه با کمک استانداری تصمیمات جدی گرفته شود.

معاون علمی و فناوری ریییس جمهور خاطرنشان کرد: معتقدیم در کنار مرکز استان، مراکز رشد در شهرستان ها هم باید توسعه یابد تا بتوانیم استعدادیابی موثری در حوزه نخبگان داشته باشیم.

وی با اشاره به ۱۴۰ نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان، گفت: توسعه مراکز شتاب دهنده از دیگر اولویت های ما در بحث حمایت از شرکت ها نوپاست.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.