عبدالملک الحوثی: آمریکا و متحدانش برای حمایت از تکفیری ها وارد عمل شدند


رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: تکفیری ها مورد حمایت آمریکا و فرانسه و کشورهای غربی هستند و آمریکا و متحدانش برای حمایت از تکفیری ها در سوریه و یمن و دیگر کشورها وارد عمل شدند

10/19/2020 9:28:10 PM
کد خبر: 5102

به گزارش سارنا به نقل از مهر به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت: ملت ما به حکم هویت ایمانی، اهتمام ویژه ای به سالروز ولادت پیامبر اسلام دارد. حالت تحریف و انحراف شکاف بزرگی در صفوف مسلمانان ایجاد کرده و به مشکلات بزرگی منجر شده است.

دشمنان از انحراف در امت اسلامی سو استفاده می‌کنند

وی افزود: دشمنان از انحراف در امت اسلامی برای اهانت به اسلام و قرآن سو استفاده کردند. در فرهنگ غربی ذره‌ای مهربانی نیست. غربی‌ها آزادی ملت‌ها را مصادره و ثروت‌های آنها را چپاول و کشورهای آنها را اشغال می‌کنند و دم از حقوق بشر می‌زنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: آیا غربی‌ها به حقوق بشر در یمن و فلسطین وکشورهای عربی و اسلامی احترام می‌گذارند؟ ترامپ افتخار می‌کند که آماده دادن هر سرزمین عربی به رژیم صهیونیستی است و اینکه مانند آنچه در جولان رخ داد، مصادر شود، پس کو تمدن؟ در غرب تحت عنوان آزادی به رسول گرامی اسلام و دین اسلام توهین می‌کنند.

الحوثی تاکید کرد: در فرانسه انتقاد از صهیونیست‌ها و هر گونه زیر سوال بردن هولوکاست ممنوع است هرچند که با ادلهو شواهد باشد و کار به دادگاهی شدن افراد هم می‌کشد. در غرب اجازه اهانت به اسلام و پیامبران و نیز کفر و اهانت به الله داده می‌شود اما اجازه وارد شدن گزندی به صهیونیست‌ها داده نمی‌شود.

وی گفت: هجمه آشکار در دنیا علیه امت اسلامی وجود دارد تا ارتباطات ایمانی ما قطع شود. هجمه آشکاری علیه رسول گرامی اسلامی و دین اسلام و مسلمانان وجود دارد و افکار و ایمان با هدف تسلط فرهنگی بر ما مورد اهانت قرار می‌گیرد. در تلاش هستند که ما دنباله رو آمریکا طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب باشیم و امت سرسپرده باشیم.

الحوثی اعلام کرد: نباید زیر بار طرح‌هایی که هدفشان به بندگی کشیدن ماست، برویم. اگر به هویت ایمانی خود پایبند باشیم آمریکا و اسرائیل و مزدوران آنها نمی‌توانند ما را مورد بهره برداری قرار دهند و بر ما مسلط شوند و ثروت‌های ما را چپاول کنند.

فرانسه و غرب به اسلام و پیامبر (ص) اهانت می‌کنند

وی افزود: اظهار نظر اخیر رئیس جمهور فرانسه اهانت به اسلام و از نمونه‌های موضع گیری خصمانه علیه امت اسلامی است. فرانسه و غرب به اسلام و رسول گرامی اسلام توهین می‌کنند و به صهیونیست‌ها ابراز دوستی می‌کنند و مانع از هرگونه اهانت به آنها می‌شوند.

رهبر انصارالله یمن گفت: بحران‌های موجود در کشورهای اسلامی در نتیجه مزدوری برای دشمنان امت و نتیجه هجمه غرب استعمارگر است. بحران‌هایی که مسلمانان از آن رنج می‌برند علتش استعمار غربی است مشابه آنچه فرانسه در الجزایر انجام داد.

وی خطاب به ماکرون رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد: لکه ننگ ابدی اقدامات فرانسه در جریان استعمار الجزایر باقی می‌ماند و شما هنوز به دنبال توجیه این جنایات هولناک هستید. از مهمترین علل رنج‌های بشری اقدامات استکبار در غرب و در رأس آن آمریکا و اسرائیل است.

الحوثی اظهار داشت: تکفیری‌ها مورد حمایت آمریکا و فرانسه و کشورهای غربی هستند و آنها اولین حامیان تکفیری‌ها علیه مسلمانان شدند. آمریکا و متحدانش برای حمایت از تکفیری‌ها در سوریه و یمن و دیگر کشورها وارد عمل شدند زیرا آنها از این تکفیری‌ها برای خدشه وارد کردن به وجهه اسلام بهره می‌برند. تفکیری ها دست پرورده آمریکا و غرب و سرویس‌های جاسوسی از جمله فرانسه که نقش زیادی در حمایت و پرورش آنها دارند، هستند. اسلام میراث موسی، عیسی، ابراهیم (سلام بر همه آنها باد) و حضرت محمد (ص) و همه پیامبران است.

وی گفت: از ملت عزیز ما پویایی بیشتر در سالروز ولادت پیامبر را و حضور در همه فعالیت‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود را می‌خواهیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.