مهدوی نیا: امید به کسب ۴سهمیه قایقرانی در پارالمپیک داریم


سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با توجه به وضعیت و شرایط قایقرانان معلول، امید به کسب ۴ سهمیه پارالمپیک توکیو داریم.

11/4/2020 8:40:14 AM
کد خبر: 5187

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان گفت: با توجه به وضعیت و شرایط قایقرانان معلول، امید به کسب ۴ سهمیه پارالمپیک توکیو داریم.

مسعود مهدوی نیا در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت قایقرانان از زمان شروع اردوها در شرایط کرونا، اظهار کرد: از تیرماه که قایقرانان اردوهای آمادگی خود را در دریاچه آزادی آغاز کردند تا امروز با مشکل خاصی مواجه نبودیم و شرایط قایقرانان راضی کننده است. 

وی گفت: در هر ماه ۲۱ تا ۲۵ روز برای قایقرانان معلول اردو پیش بینی شده است که ورزشکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را در دریاچه انجام می دهند. البته چون مسابقه ای وجود ندارد از زمان شروع اردوها سعی کردیم بیشتر روی تمرینات استقامتی کار کنیم تا کم کم قایقرانان را برای مسابقات سال آینده آماده کنیم.

مهدوی نیا همچنین در خصوص وضعیت شهلا بهروزی راد خاطرنشان کرد: بهروزی راد تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک از مهر اردوی غیرمتمرکز خود را آغاز کرده و  در حال حاضر شرایط خوبی دارد و یکی از شانس های کسب مدال در پارالمپیک توکیو است.

سرمربی تیم ملی قایقرانی معلولان در پایان درباره برنامه های این تیم گفت: اوایل سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند را داریم که با توجه به شرایط کرونا هنوز معلوم نیست به این مسابقات اعزام شویم یا خیر؟ همچنین خرداد سال آینده مسابقات جهانی مجارستان که آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک است را پیش رو داریم که تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم در این تورنمنت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.