صیامی: دوومیدانی دیگر نباید به 2، 3 نفر ختم شود/در پایه باید مثل کشتی و والیبال باشیم


رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: هرکجا صحبت از دوومیدانی است، همه چیز به دو، سه نفر ختم می‌شود، اما نباید دیگر اینطور باشد.

11/8/2020 9:23:03 AM
کد خبر: 5225

به گزارش سارنا به نقل از فارس، هاشم صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد اینکه اعضای سازمان تیم‌های ملی چه زمانی مشخص می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای گذشته درگیری برگزاری مجمع بودیم، سعی می‌کنیم در اولین فرصت اعضا را مشخص کنیم. هدف ما این است که افرادی را در این سازمان انتخاب کنیم که شاگردی در رده های ملی نداشته و ذی نفع نباشند، چون در این صورت شائبه به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: می‌خواهیم کمیته ها را فعالتر کنیم و افراد توانمندی را پای کار بیاوریم. البته حضور مربیانی که شاگرد دارند، در کمیته ها ایرادی ندارد.

* اردوها فقط داخلی

رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به شرایط اردوها تاکید کرد: با این وضعیت اقتصادی و همچنین شیوع کرونا به صلاح نیست که اردوی خارجی برگزار شود و همه اردوها داخلی خواهد بود.

* دوومیدانی نباید به 2، 3 نفر ختم شود/ در پایه باید مثل کشتی و والیبال باشیم

صیامی در خصوص استعدادیابی در دوومیدانی و توجه به رده های پایه گفت: الان هرکجا صحبت از دوومیدانی می‌شود، همه چیز به دو، سه نفر ختم می‌شود، اما نباید دیگر اینطور باشد. این رشته جامعه گسترده‌ای دارد و باید دیدمان را تغییر دهیم و مانند کشتی و والیبال در رده‌های پایه موفق باشیم.

وی ادامه داد: تاکید من این است که باید در جایی هزینه کنیم که خروجی داشته باشد و دیگر این اتفاق نخواهد افتاد که هزینه‌ها بی‌ثمر باشد. اینکه به 4 ورزشکار بچسبیم و هر ساله تزریق استعداد نداشته باشیم، به جایی نمی‌رسیم و باید موتور استعدادیابی مان محرک تر باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.