ورود جدی اطلاعات سپاه به مبارزه با گران فروشی و احتکار؛ مردم گرانی‌ها گزارش کنند


گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه اطلاعات سپاه در مبارزه با گران‌فروشی و احتکار با جدیت مقابله می‌کند گفت: مردم گران‌فروشی‌ها و احتکار را گزارش کنند.

11/18/2020 9:12:23 AM
کد خبر: 5291

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین زارع کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مردم با مشکلات شدید معیشتی و اقتصادی روبرو هستند اظهار داشت: در این شرایط متاسفانه برخی افراد با گران‌فروشی و یا احتکار مشکلات مردم را دوچندان می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گرانی بسیاری از اجناس افسارگسیخته شده و کوتاهی‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته که سبب افزایش مشکلات مردم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تمام مسئولان باید نسبت به این گرانی‌ها بیش از پیش حساسیت داشته باشند و تمام تلاش خود را به کار بگیرند که از این مشکلات کاسته شود.

زارع کمالی ادامه داد: با توجه به اینکه امروز وظیفه همه است که نسبت به این مشکلات حساسیت داشته و در راستای کاهش گرانی‌ها و مقابله با گران‌فروشی‌ها حرکت کنند، اطلاعات سپاه با تمام توان در این عرصه حضور داشته و با سودجویان برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: هر کسی که در این شرایط از سختی‌های مردم سوء استفاده کرده و به این ترتیب به دنبال تامین منافع خود باشند، قطعا با محکم‌ترین پاسخ روبرو می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک به نظارت بر بازار در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد است، افزود: 200 نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار به تیم‌های بازرسی و شناسایی انبارهای احتکار کالا در سطح استان پیوسته اند و با محوریت بازرسان رسمی و گزارش‌های مردمی، فعالیت می کنند.

زارع کمالی تصریح کرد: شهروندان می توانند تمام گزارش‌های گران‌فروشی، احتکار کالا، مفاسد اقتصادی را به سامانه 114 اطلاعات سپاه و 124 سازمان صمت اعلام کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.